Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Іванченко Владислав Юрійович | ||||
Тема: | Виконання договору | |||
Тема розширена: | Виконання абсурдних умов договору | |||
Суть питання: |
Чи можна вважати порушенням, абсурдні умови договору про закупівлю в яких вказано: "У разі надання співробітниками Виконавця Послуг, на вимогу Клієнта, в неробочий час, Виконавець не має права на оплату таких послуг.", "У разі невиконання зобов’язань Клієнтом Виконавець не має права достроково розірвати цей Договір.", "Клієнт не несе відповідальності за достовірність наданої Виконавцю інформації." "Виконавець несе відповідальність за порушення Договору, якщо воно навіть сталося не з його вини (умислу чи необережності)." і т.д. Чи можна розглядати такі умови, вказаними спеціально для того щоб після укладення договору з "потрібним" Виконавцем, додатковою угодою прибрати ці абсурдні пункти? |
|||
Відповідь на запит 351/2018 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листі від 30.12.2016 №3302-06/42560-06 " Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю ", розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=5&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Виконання договору | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |