Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від ТОВ "УКРЄВРОКРОВЛЯ" | ||||
Тема: | Інше | |||
Суть питання: |
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРЄВРОКРОВЛЯ», як переможець тендерної закупівлі ( ідентифікатор UA-2018-09-27-001621-c ID d97ba609efa8448a8139bde58aa20235) , яка відбувалася на майданчику https://www.dzo.com.ua виконує на даний момент підрядні роботи «Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт благоустрою території, прилеглої до центрального парку по вул. Центральній в м.Апостолове Дніпропетровської області)», замовником яких є Виконавчий комітет Апостолівської міської ради (код ЄДРПОУ 40209395). В зв’язку з проведенням тендера по вищевказаному об’єкту Виконавчий комітет Апостолівської міської ради (далі-Замовник) розмістив документацію по укладеному Договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти (договір будівельного підряду) № ВАМР-553 від 01.01.2018р.строком дії до 31.12.2020р.на торгівельних майданчиках https://www.dzo.com.ua та https://prozorro.gov.ua. 27 грудня 2018р.Замовник двічі : о 15:47 та 15:51 додав додаткову угоду № 2 на майданчику https://prozorro.gov.ua по Договору № ВАМР-427 від 04.07.2018р.( про зменшення суми договору та його розірвання ) до документації по Договору № ВАМР-553 від 01.01.2018р, які зовсім не стосуються цього договору. В зв’язку з цим, розташована помилково вищевказана інформація по Додатковій угоді № 2 по Договору № ВАМР-427 від 04.07.2018р. вплинула на виконання по іншому договору , через що інший Договір № ВАМР-553 від 01.01.2018р.без юридичних підстав автоматично було розірвано з позначкою « В зв'язку з неможливістю виконання умов Договору, сторони дійшли згоди розірвати умови Договору №18-276П від 04.09.2018р.», що , повторюємо, жодних юридичних наслідків до вказаного Договору не має. На 14.03.2019р. ТОВ «УКРЄВРОКРОВЛЯ» продовжує виконувати підрядні роботи для Виконавчого комітету Апостолівської міської ради по Договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти (договір будівельного підряду) № ВАМР-553 від 01.01.2018р., так як жодних підстав для припинення Договору не має, а в випадку невиконання його умов сторонами, будуть застосовані штрафні санкції, передбачені Договором та законодавством. Станом на 14 березня органи казначейської служби відмовляються сплачувати виконані роботи по Актам , обгрунтовуючи це тим, що на Прозорро є інформація про закриття договору № ВАМР-553 від 01.01.2018р. Враховуючи вищевикладене, просимо: 1.Дати роз’яснення для Замовника,ТОВ "УКРЄВРОКРОВЛЯ", яким чином нам далі співпрацювати.Дати консультацію про юридичне обгрунтування для виходу із даної ситуації і органам казначейської служби для подальшої оплати виконаних робіт по вищевказаному договору. 2.За можливості здійснити виправлення недостовірних даних розташованих на https://prozorro.gov.ua по закупівлі ідентифікатор UA-2018-09-27-001621-c ID d97ba609efa8448a8139bde58aa20235з метою скасування неправдивої інформації на сайті https://prozorro.gov.ua про скасування факту розірвання Договору № ВАМР-553 від 01.01.2018р. |
|||
Додаткові матеріали: | ||||
Відповідь на запит 257/2019 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що на схоже за змістом питання надано відповідь у запиті 1009/2018, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=201e5b96-1da0-4e3d-9026-1d167e98bc40&lang=uk-UA Поряд з цим зазначаємо, що питання укладення та виконання договору про закупівлю розглянуто в листі від 30.12.2016 № 3302-06/42560-06 “Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=42560 |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Зміна істотних умов Оприлюднення інформації про закупівлю | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |