Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Питома вага державного сектору в економіці
- Об'єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проектами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проектів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проектів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проектів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проекти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Регулювання товарного біржового ринку
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз'яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
Огляд торговельної політики Індонезії
16.12.2020 | 12:03 | Департамент багатосторонніх та двосторонніх торговельних угодВ результаті проведення сьомого Огляду торговельної політики Індонезії члени Світової організації торгівлі змогли поглибити своє розуміння основних змін економічного, торговельного та інвестиційного режиму та викликів, які постають перед цією країною, у тому числі у зв’язку з поширенням коронавірусу COVID-19, порушити запитання та отримати письмові відповіді. Засідання, присвячене зазначеному Огляду, проводилося 9 та 11 грудня 2020 року в онлайн-форматі.
Незважаючи на глобальні виклики, у період між попереднім оглядом у 2013 році та до пандемії COVID-19 зростання та стійкість економіки Індонезії забезпечували достатньо високі значення економічних показників та розумна макроекономічна політика. Середньорічний темп зростання ВВП становив 5,1 відсотка (у 2013-2019 роках) і був обумовлений насамперед внутрішнім попитом, що в результаті забезпечувало низький рівень інфляції та безробіття, а також дозволило Індонезії у 2020 році вперше досягти статусу країни з доходами вище середнього.
У 2019 році частка обсягу торгівлі товарами та послугами (експорт та імпорт) у відношенні до ВВП Індонезії знизилася до 37,3 відсотка (при 48,6 відсотка у 2013 році), що було пов’язано з помірним рівнем залученості економіки у міжнародну торгівлю, ступенем її відкритості та відносно слабкою інтеграцією у глобальні ланцюги створення доданої вартості. Тенденції розвитку міжнародної торгівлі та прямі іноземні інвестиції свідчать про важливе значення Азії для Індонезії як її головного регіонального ринку та постачальника. Водночас основними торговельними партнерами Індонезії залишаються Китай, Японія, Європейський Союз та США. Японія та Сінгапур - основні партнери Індонезії у сфері прямих іноземних інвестицій. У період між оглядами зменшилася частка імпорту у торгівлі Індонезії з країнами, з якими укладено регіональні торговельні угоди, водночас частка експорту відповідно зросла. У структурі міжнародної торгівлі Індонезії продовжують домінувати промислові товари, проте у вказаному періоді в загальній структурі експорту зменшилася частка таких товарів як пальмова олія та її фракції, паливо, машини, напівфабрикати, інші види продукції гірничодобувної промисловості, водночас зросла частка сільськогосподарської, хімічної продукції, тканин та одягу, інших споживчих товарів.
Тарифи залишаються одним із основних інструментів торговельної політики Індонезії, водночас намітилися тенденції щодо зменшення долі цього джерела податкових надходжень (до 2,6 відсотка від загального їх обсягу у 2018 році). За майже 99,8 відсотка всіх тарифних ліній застосовуються адвалорні ставки ввізних мит. В результаті підвищення розмірів ставок на деякі товари, а також роз’єднання деяких тарифних ліній у зв’язку із змінами, пов’язаними із застосуванням Гармонізованої системи версії 2017 року, середня MFN ставка ввізних мит зросла з 7,8 відсотка у 2012 році до 10,1 відсотка у 2020 році. Рівень тарифного захисту є різним щодо секторів та товарів: 11,2 відсотка - на сільськогосподарську продукцію; 9,9 відсотка – на несільськогосподарські товари (2020 рік).
Під час проведення Огляду учасники засідання відзначали заходи Індонезії, що реалізуються з метою мінімізації негативних наслідків пандемії COVID-19, в тому числі у напрямі інтеграції до глобальних ланцюгів створення доданої вартості та забезпечення безперешкодного руху товарів першої необхідності. Віталися структурні реформи Індонезії, пов’язані з торгівлею і спрямовані на покращення ділового середовища, залучення іноземних інвестицій та розвиток інфраструктури, а також зусилля з підвищення прозорості прийняття державних рішень та боротьби з корупцією.
Члени СОТ високо оцінювали активну участь Індонезії у багатосторонній торговельній системі, у тому числі взяття нових міжнародних зобов’язань в результаті ратифікації Угоди СОТ про спрощення процедур торгівлі та здійснення заходів з метою повної імплементації її положень. Відзначалася провідна роль Індонезії у переговорах стосовно сільського господарства та субсидій у сфері рибальства, реалізації спільних ініціатив з електронної комерції, спрощення інвестування, а також підтримка декларації про торгівлю та розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері. Учасники засідання закликали Індонезію приєднатися до Угоди СОТ про державні закупівлі, а також до участі у реалізації ініціатив з питань внутрішнього регулювання у сфері послуг, сприяння участі малих і середніх підприємств у міжнародній торгівлі, в обговореннях щодо реформування СОТ. Відзначалося виконання Індонезією своїх зобов’язань щодо направлення необхідних нотифікацій до СОТ.
Зазначалося про посилення уваги Індонезії до ініціатив стосовно укладення регіональних торговельних угод, включаючи участь в Угоді про всебічне регіональне економічне співробітництво (the Regional Comprehensive Economic Partnership) та враховуючи можливий вплив цієї Угоди на багатосторонню торговельну систему.
Запитання членів СОТ викликало підвищення розмірів ставок ввізних мит, що застосовуються Індонезією, а також перевищення деяких ставок їх “зв’язаного” рівня у СОТ. Було відзначено активне застосування Індонезією антидемпінгових та захисних заходів. Індонезію закликали зменшити негативний вплив на торгівлю нетарифних заходів, включаючи обмеження прав на торгівлю, вимоги щодо попередньої перевірки імпорту, ліцензування імпорту, заборон та обмежень експорту, застосування стандартів, санітарних та фітосанітарних заходів (наприклад, щодо халяльної продукції, садівничих продуктів, свіжих фруктів та овочів) тощо. Зокрема, висловлювалися занепокоєння щодо потенційного впливу на торгівлю закону про забезпечення відповідності халяльної продукції (the Halal Product Assurance Law) та імплементації його положень.
Водночас учасники засідання високо оцінювали ратифікацію Індонезією різних міжнародних угод у сфері інтелектуальної власності та удосконалення свого національного режиму.
Порушувалися і деякі інші питання, які стосувалися телекомунікаційних, фінансових, транспортних послуг.
Всього Індонезією було завчасно отримано близько 900 письмових запитань від 32 членів СОТ, у тому числі від України, що підтвердило зацікавленість членів СОТ в отриманні інформації про особливості торговельного та інвестиційного режиму Індонезії.
Довідково: запитання, направлені від України, стосувалися: інвестиційного режиму; вимог та процедур, необхідних для отримання дозволу на імпортування до Індонезії яєць та м’ясо-кісткового борошна; змін законодавства про інтелектуальну власність; регулювання сектору фінансових послуг тощо.
Процедуру Огляду буде завершено після того, як Індонезія у місячний термін надасть відповіді на всі ті питання, які залишилися без відповідей.
З більш детальною інформацією щодо Огляду можна ознайомитися на офіційному веб-сайті СОТ за посиланням, де також є доступними для завантаження звіти, підготовлені Індонезією та Секретаріатом СОТ (документи WT/TPR/G/401 і WT/TPR/S/401), та інші матеріали щодо торговельної політики Індонезії.