Уряд удосконалив Порядок розгляду скарг у сфері ліцензування
30.09.2020 | 15:35 | Відділ зв’язків з громадськістю та засобами масової інформаціїСьогодні, 30 вересня 2020 року, на черговому засіданні Кабінет Міністрів України здійснив наступний крок в цифровізації процесів ліцензування — затвердив Порядок формування та ведення Реєстру розгляду скарг здобувачів ліцензій, ліцензіатів на дії органів ліцензування щодо порушення законодавства. Тепер підприємці зможуть відстежувати розгляд поданих скарг в онлайн режимі, а громадськість матиме вільний доступ до Реєстру.
Таке рішення Уряду забезпечить прозорий облік скарг, доступність та відкритість відомостей щодо їх розгляду, інтеграцію з іншими державними інформаційними системами та додатком “Дія”.
“Цифрова трансформація допомагає змінити підхід до взаємодії з бізнесом, оптимізувати процес розгляду скарг, зробити його відкритим, прозорим та швидким. Підприємці будуть витрачати менше часу та фінансів для отримання результатів розгляду скарг у сфері ліцензування. Тепер для цього потрібен тільки смартфон та доступ в Інтернет”,- зазначила заступниця Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Ірина Новікова.
Крім того, ведення Реєстру дозволить отримувати актуальну інформацію щодо чинності, зупинення дії чи анулювання ліцензії підприємців під час та за результатами розгляду їх скарг Експертно-апеляційною радою.
Довідково:
Експертно-апеляційна рада з питань ліцензування — колегіальний орган з питань ліцензування при Державній регуляторній службі України. Метою діяльності ради є забезпечення рівності прав та законних інтересів усіх суб’єктів господарювання.
До компетенції експертно-апеляційної ради належать:
-
експертиза проєктів нормативно-правових актів органів виконавчої влади з питань ліцензування;
-
розроблення рекомендацій з основних проблем державної політики у сфері ліцензування;
-
надання попередніх висновків щодо пропозицій органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян і підприємців щодо доцільності запровадження ліцензування певних видів господарської діяльності чи його скасування;
-
розгляд заяв, претензій та скарг суб’єктів господарювання на рішення органів ліцензування щодо порушення цими органами законодавства у сфері ліцензування;
-
аналіз стану та розроблення рекомендацій щодо вдосконалення ліцензування.