|
27.07.2020
|
Запитання
Тема:
Предмет закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Відповідно до ч. 15 Розділу 2 "Особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг" Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом №708 від 15.04. 2020р., Український інститут націонольної памяті отримав право визначати предмет закупівлі для товарів і послуг, необхідних для проведення культурно-мистецьких заходів, заходів з реалізації державної політики у сфері відновлення та збереження національної пам'яті, популяризації читання української літератури у світі окремо для кожного заходу, якщо такий захід включено до плану роботи інституту.
Для проведення заходів включених до плану роботи, Український інститут націонольної памяті замовляє послуги відповідно до підготовленого кошторису витрат затвердженого для кожного окремого заходу. Наприклад, на підготовку та проведення заходу кошторис витрат складає 90тис. грн. відповідно до якого необхідно замовити послуги, які споживаються поетапно з різними закупівельними кодами визначеними відповідно до Єдиного закупівельного словника: 1) Монтаж металевих конструкцій за кодом 45223100-7; Послуги з організації культурних заходів за кодом 79952100-3. На кожну з цих послуг передбачено по 40-49 тис. грн.
Виходячи з цього, просимо роз’яснити який спосіб закупівель обрати:
1) спрощену закупівлю по замовленню Послуг з організації культурних заходів на суму 90 тис.відповідно до якої передбачити в технічній специфікації вимогу по встановленню металевих конструкції?
2) укладення "прямих" договорів з двома Виконавцями за різними кодами закупівель та чи не будуть такі дії кваліфікуватись як порушення ч.10 ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі"?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону№ 114-IX від 19.04.2019) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Поряд з цим відповідь щодо застосування вартісних меж визначених Законом розглянута у запиті 688/2020 за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=a3d0cc9d-aca6-4025-951d-16f77eacfcf4&lang=uk-UA
|
|
27.07.2020
|
Запитання
Тема:
Предмет закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня. Після набуття чинності нової редакції Закону, могли би Ви дати відповідь на таке запитання: чи має право уповноважена особа здійснювати закупівлі шляхом проведення тендерної процедури (ІТ) на суму від 200 тис.грн, якщо в наказі про її призначення йдеться, що вона відповідальна за ІТ закупівлі? Чи виключно до 200 тис., а інше на Тендерному комітеті?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Водночас на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=24218 розміщено лист від 10.04.2020 № 3304-04/24218-06 “Щодо організації закупівельної діяльності замовника”.
При цьому аналогічне питання міститься у запиті 1132/2019 за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=f46a9ba2-718d-45bb-aa1a-f5bbc9b6491b&lang=uk-UA
Водночас оскільки Законом визначено, що відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, за потреби внесення змін замовник може привести у відповідність свої розпорядчі рішення та положення про уповноважену особу.
|
|
24.07.2020
|
Запитання
Тема:
Предмет закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Добрий день.
Громадська організація, що є одержувачем бюджетних коштів готує річний план закупівлень. Однак виникла проблема щодо визначення предмету закупівлі, а саме: в кошторисі до наказу вказано витрати такі, як "оренда спальників", "оренда наметів", "оренда туристичних килимків", "оренда катамаранів" і т.д. для проведення сплавів, а також "оренда ноутбуків", "оренда проекторів", "оренда екранів проекторних", "оренда колонки з мікрофонами" і т.д. для проведення семінарів.
Який предмет закупівесь ставити по ДК 021:2015 - як окремо по класам товарів (030-455) чи є якийсь клас щодо оредни вищепереліченого спорядження та оргтехніки по класам послуг щодо оренди спорядження та оренди оргтехніки (500-989)?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься у запиті № 1277/2020, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=54e8324a-3a57-4b4c-b6e0-49e844a6e9a1&lang=uk-UA
|
|
24.07.2020
|
Запитання
Тема:
Предмет закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Добрий день!
1)Чи є відшкодування комунальних послуг балансоутримувачу орендарем предметом закупівлі у розумінні останньої редакції Закону "Про публічні закупівлі"?
2) Чи потрібно публікувати договір про відшкодування комунальних послуг балансоутримувачу орендарем в електронній системі закупівель (ціна договору становить 75 000,00 грн.?
Дякуємо за відповідь!
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що на схожі за змістом питання надано відповідь у запиті № 89/2018, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=2ac4d641-8ae7-4165-9a2d-620418baf24a&lang=uk-UA
Поряд з цим зазначаємо, що позиція Уповноваженого органу з цього питання залишилась незмінною.
|
|
23.07.2020
|
Запитання
Тема:
Предмет закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня! Підкажіть будь-ласка технічний та авторський нагляд чи являються супутніміи послугами у здійснені капітального ремонту (зазначені у проектно-кошторисній документації) та чи можна укласти прямі договори на будь-яку суму (з обов'язковим опублікуванням звіту про договір про закупівлю враховуючи п.27 ч. ст.1 Закону України "Про Публічні закупівлі" роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт та на які норми закону опиратись в обгрунтуванні до застосування звіту про договір про закупівлю???
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що аналогічна відповідь міститься у запиті 1733/2020 за посиланням
https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=7eefce6b-5d4d-4b96-86a3-14ee2b8ce122&lang=uk-UA
Водночас на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F28729-06 розміщено лист від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06 "Щодо спрощених закупівель", який містить зокрема інформацію щодо оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
|