Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
14.02.2024 Запитання      Тема: Відкриті торги Розширений перегляд
327 / 343
Доброго дня! Прошу надати роз’яснення з приводу змісту ситуації для коректного визначення замовником дій, які він має вчинити. Згідно п. 47 Особливостей, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Учасник на виконання вимог вказаної норми надає відповідні документи в останній день вказаного строку, обрахованого з урахуванням вимог ст. 253, 254 ЦК України шляхом їх оприлюднення в електронній системі закупівель, що здійснює о 22:00, в той час коли робочий день замовника – до 18:00. Разом з тим, системний аналіз вимог законодавства дає підстави стверджувати, що в наявному випадку розміщення документів в електронній системі закупівель не є самостійною (остаточною) метою дій. Так, відповідно до пп. 3 п. 44 Особливостей, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі НЕ НАДАВ у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей; Згідно п. 47 Особливостей, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен НАДАТИ ЗАМОВНИКУ шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи … Отже, остаточною метою дій з розміщення документів в електронній системі закупівель є їх надання замовнику. При цьому, відповідно до ч. 1 ст. 255 ЦК України, якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку. У разі, якщо ця дія має бути вчинена в установі, то строк спливає тоді, коли у цій установі за встановленими правилами припиняються відповідні операції. Оскільки робочий час замовника закінчився раніше часу оприлюднення документів учасником, учасником подано відповідні документи за межами строку, встановленого законодавством. В свою чергу, відповідно до ч. 2 ст. 255 ЦК України, письмові заяви та повідомлення, здані до установи зв'язку до закінчення останнього дня строку, вважаються такими, що здані своєчасно. Оскільки документи розміщено в електронній системі закупівель як належному засобі зв’язку між замовником та учасником до закінчення останнього дня строку, то вони вважаються такими, що здані своєчасно. Отже, в наявному випадку вбачається колізія між ч. 1 та ч. 2 ст. 255 ЦК України. У зв’язку з вищевикладеним, прошу надати роз’яснення з приводу наступного питання: чи вважаються документи, оприлюднені учасником в електронній системі закупівель в останній день строку на їх надання, однак після закінчення робочого часу замовника (після 18:00) такими, що надані учасником у строк, встановлений законодавством. Під час надання відповіді прошу врахувати, що Порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166, має інший предмет правового регулювання, а отже вищевказане питання не регулюється ним. Крім того, він має нижчу юридичну силу порівняно з нормами закону, між якими існує колізія.
Відповідь
20.02.2024 Запитання      Тема: Тендерна документація Розширений перегляд
325 / 351
Чи можлево відхилення тендерної пропозиції на поставку товару від специкації товару в проекті договору, а саме чи допустимо вказувати не всі параметри товару в договорі які вимагались тендерною документацією? І чи правомірним є прийом товару який відповідає умовам договору, але не відповідає всім параметрам тендерної пропозиції переможця (зокрема січення одного з конструктивних елементів товару в тендерній пропозиції вказано 80х80 мм, фактично поставляється 90х90, але цього параметру немає в специфікації до договору)?
Відповідь
07.02.2024 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
322 / 366
Відповідно до ч. 9 ст. 29 закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Тобто виходячи з цього перший день це день визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Тобто коли аукціон відбувся 30 січня, та в цей день опреділився переможець, який дав найменьшу ціну, та це було відображено в протоколі аукціону та протоколі замовника саме 30 січня, то це саме і є перший день. Так ? І тоді 2 й день буде 31.01. третій 1.02. А четвертий 2.02. (3 та 4 лютого це вихідні дні) Так виходячи з трактовки Закону "Про публічні закупівлі " потрібно рахувати?
Відповідь
22.04.2024 Запитання      Тема: Предмет закупівлі Розширений перегляд
318 / 349
Військовою частиною Т0310 отримані кошторисні призначення за КЕКВ 2260.230 на придбання захисних костюмів демінера та металодетекторів. Будь ласка надайте роз'яснення щодо можливості закупівлі вищевказаних товарів за КЕКВ 2260.230 та проведення процедури закупівлі за п.43-49 Постанови КМУ №1275 від11.11.2022
Відповідь
09.02.2024 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
317 / 373
Доброго дня. В рамках модернізації харчування в нашій громаді, було здійсненно перехід до роботи згідно моделі опорної кухні. Правові відносини оформленні договором про надання послуг з харчування, де виконавець-опорна кухня, отримувач послуги відповідно- замовник. Постанова КМУ №305 від 24.03.2021 не вказує чи потрібно публікувати такий договір, і чи взагалі підпадають такі відносини у сферу дії ЗУ"Про публічні закупівлі",(окрім,закупівлі безпосередньо продуктів харчування для закладів,НЕ послуги!).Оскільки вищевказані правовідносини не вказані у переліку п.5, ст.3 ЗУ"Про публічні закупівлі", чи потрібно реєструвати такий договір в електронній системі закупівель?
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2