Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
23.11.2017 Запитання      Тема: Тендерна документація Розширений перегляд
7186 / 6984
Аналізуючи виконання ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», (далі – Закону) зіштовхнувся з такими проблемами, щодо контролю виконання своєчасного надання переможцями закупівлі документів, які визначені абзацом 2 п. 3 Ст. 17 Закону (Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті). Для збільшення контролю виконання цієї норми Закону хочу використати норми Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ). А саме, п.2 Ст. 255 ЦКУ (Письмові заяви та повідомлення, здані до установи зв'язку до закінчення останнього дня строку, вважаються такими, що здані своєчасно) та п. 1 Ст. 253 ЦКУ (Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок). Тобто прописати в тендерній документації наступні умови - «Переможець закупівлі відповідно до п. 1 Ст. 253 ЦКУ повинен завантажити на веб-портал Уповноваженого органу документи, які передбачені абзацом 2 п. 3 Ст. 17 Закону або направити їх поштою відповідно до п.2 Ст. 255 ЦКУ, при цьому завантаживши на веб-порталі Уповноваженого органу підтвердження відправки, у термін, який визначений абзаом 2 п. 3 Ст. 17 Закону. В іншому випадку замовник відхиляє пропозицію переможця процедури закупівлі та переходить до розгляду пропозиції наступного учасника. З вищевикладеного виникають питання, якщо виконати такі умови, чи не буде це дискримінацію для учасників закупівлі? Щиро дякую за пораду і допомогу
Відповідь
22.11.2017 Запитання      Тема: Тендерна документація Розширений перегляд
6285 / 6181
Прошу розяснити положення Закону "Про публічні закупівлі", в частині внесення змін до тендерної документації, а саме: відповідно до ст.23 Закону Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Прошу надати розяснення дані до яких вносяться зміни закреслюються Замовником в тексті документу або ж таким відображенням являється документ який відображається в системі, як закреслений після підвантаження нової редакції? Яким чином внести правильно зміни якщо документ дійсно є новою редакцією, тобто викладений взагалі з іншими обсягами та видами робіт?
Відповідь
20.11.2017 Запитання      Тема: Тендерна документація Розширений перегляд
4901 / 4888
В учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією відсутня ліцензія на продаж даного предмета закупівлі. Чи можна відхилити таку пропозицію?
Відповідь
16.11.2017 Запитання      Тема: Тендерна документація Розширений перегляд
5570 / 5727
Просимо надати пояснення щодо правильностI обчислення строку подання пропозицiй у тендернiй документацIi. Обчислення строку наприклад 15 днiв з дня оприлюднення оголошення починаэться з наступного дня, а закiнчуэться на 15 день чи на 16? Наприклад , оголошення оприлюднене 13 листопада, тодI строк подання пропозицiй становить 28 чи 29 листопада?
Відповідь
07.11.2017 Запитання      Тема: Тендерна документація Розширений перегляд
6045 / 5753
Доброго дня! Чому в переліку документів необхідних для подання в участі у тендері (на закупівлю та монтаж кондиціонерів в установах та об'єктах які належать до 2 класу наслідків), відсутня вимога на надання дозвільних документів. А саме: ліцензії на встановлення (монтаж) та дозвіл на виконання робіт на висоті, згідно Постанови від 30 березня 2016 р. № 256 Кабінету Міністрів України. Це ліцензований вид робіт, і чому цей пункт ігнорують замовники?? Навіщо потрібна ліцензія, якщо (цитую) Згідно наказу №35 від 13.04.2016 року ДП Зовнішторгвидав України п. 6.3. Під час оголошення закупівлі замовник розміщує в Системі інформацію вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2