|
05.01.2021
|
Запитання
Тема:
Оприлюднення інформації про закупівлю
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня! Відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник зобов`язаний оприлюднити звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю. Договір купівлі-продажу товару був укладений 30.12.2020р., строк поставки товару - з дати укладення договору по 31.12.2020 року, останній день звітування 05.01.2021р. При оприлюдненні звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель через кабінет замовника https://my.zakupki.prom.ua/ виникла технічна неможливість в полях "строк поставки товару" вказати строк поставки товару по 31.12.2020р., майданчик видає помилку наступного змісту: "Кінцева дата поставки не може бути меншою за поточну дату". Ми звертались за роз`ясненнями до представників майданчика, але вони зауважили, що наразі немає технічної можливості вказувати меншу дату поставки товару меншу за поточну дату, відповідно до чого, нам прийшлось вказувати реальну дату поставки товару у полі "якіскі характеристики товару". Чи буде замовник нести відповідальність у розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі"?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням:
https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F28729-06, розміщено лист від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06 “Щодо спрощених закупівель”, який містить вичерпну відповідь щодо випадків оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель.
У свою чергу, наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є державне підприємство “ПРОЗОРРО” (далі – ДП “ПРОЗОРРО”).
Тому, з питань технічної реалізації вимог законодавства в електронній системі закупівель пропонуємо звернутися до адміністратора системи ДП “ПРОЗОРРО”.
+38 (044) 281-42-87, 0-800-503-400
вул. Бульварно-Кудрявська, 22,
м. Київ, 01601
[email protected]
|
|
15.04.2021
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
Добрий день. Відповідно до наказу Мінекономіки від 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції "необхідно указувати категорію юридичної особи. З категорією бенефіціару (Замовника) все ясно.Підскажить, будь ласка, як визначити категорію принципала(Учасника)?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Водночас наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 затверджені форми і Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, якими передбачено, що в реквізитах гарантії мають зазначатися, зокрема категорії гаранта (банку, інших фінансових установ та страхових організацій), принципала (учасника процедури закупівлі/спрощеної закупівлі) та бенефіціара (замовника).
Так, категорії замовників, що використовуються у Законі, установлені частиною четвертою статті 2 Закону. Виходячи зі змісту частини другої статті 4 Закону та частини другої статті 21 Закону, річний план закупівель та оголошення про проведення відкритих торгів повинні містити зокрема інформація про категорію замовника. Таким чином, інформація про категорію замовника відображається у річному плані закупівель та в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
В свою чергу наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua.
Поряд з цим інформація щодо категорії гаранта та принципала зазначається у разі, якщо визначення такої категорії передбачено законодавством, що регулює діяльність такого суб’єкта.
|
|
29.08.2020
|
Запитання
Тема:
Тендерна документація
|
Розширений перегляд
|
|
Шановні пані та панове, У відповіді на запит 1527/2020 (https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=5a0b18d9-4f93-41aa-a231-3203fb6bf541&lang=uk-UA) ви вказали на "аналогічне за змістом питання", на яке надано відповідь у запиті № 208/2017 ( https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=4ca05941-4c7d-4a4f-ad29-dc82a1c81970&lang=uk-UA). У відповіді на "аналогічне за змістом питанні" немає відповіді за запитання "На якій підставі його відхиляти?" запиту 1527/2020. Прошу вас відповісти на наступне запитання:"На якій підставі відхиляються пропозиції учасників, якщо вони подають цінову пропозицію у складі тендерної документації? В ЗУ "про публічні закупівлі" (в т.ч. і в ст.28) відсутня норма, якою передбачено відхиляти пропозиції на етапі попередньої кваліфікації у відкритих торгах з публікацією англійською мовою, якщо учасник відкрив ціну своєї тендерної пропозиції.
З повагою Анатолій
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Водночас відповідь, зазначена у запиті 1527/2020 за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=5a0b18d9-4f93-41aa-a231-3203fb6bf541&lang=uk-UA є вичерпною.
Разом з тим перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону. При цьому будь-яке рішення приймається замовником самостійно.
|
|
01.02.2022
|
Запитання
Тема:
Планування закупівель
|
Розширений перегляд
|
|
Замовником було проведено відкриті торги на закупівлю електричної енергії для потреб закладу на 2022 рік. Після укладання договору уповноважена особа виявила помилку у плані закупівлі.
При заповненні форми річного плану закупівлі уповноважена особа Замовника припустилась помилки, а саме вказала закупівля на "2021" рік замість на "2022" рік.
Визначення та перелік технічних, механічних та формальних помилок у Законі про закупівлі і в Примірному положенні немає.
Чи можна таку помилку віднести до технічної, механічної або формальної помилки?
Чи має право уповноважена особа Замовника зафіксувати такі порушення документом (протоколом, листом тощо) та надати його разом з договором до відповідного Органу Казначейства на реєстрацію.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Відповідно до пунктів 1 та 11 частини першої статті 9, частини восьмої статті 12 Закону наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі – Порядок), що визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель.
Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю.
Оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу (пункт 10 Порядку). При цьому Порядок не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм документів у сфері публічних закупівель.
Ураховуючи зазначене та виходячи зі змісту статті 11 Закону, після оприлюднення відповідної інформації уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення таких помилок, шляхом оформлення відповідного протоколу, який підписується уповноваженою особою.
При цьому, оскільки відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу, є юридична особа, яка визначена адміністратором електронної системи закупівель згідно з абзацом четвертим пункту 2 Порядку, з питання технічної реалізації пропонуємо звертатись до адміністратора.
Довідково інформуємо, що з інформацією стосовно помилок замовників та можливих варіантів їх виправленн можна ознайомитися на infobox.prozorro.org за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/pomilki-zamovnikiv-ta-mozhlivi-varianti-jih-vipravlennya
Разом з тим зазначаємо, що ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України, та відповідно до норм Закону, Положення про Міністерство економіки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459 (зі змінами), до компетенції Мінекономіки як Уповноваженого органу не належить визначення правомірності дій замовників в конкретних випадках.
|
|
30.04.2021
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
Перевірка права на надання послуг з посередництва з питань працевлаштування за кордоном ліцензія АЕ 584630 від 10.12.2014 року, Чи дійсно існує така ліцензія?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, оскільки Інформаційний ресурс Уповноваженого органу направлений на поширення інформації щодо застосування законодавства про публічні закупівлі, та зважаючи на те, що Ваше питання не відноситься до компетенції департаменту сфери публічних закупівель Мінекономіки, пропонуємо його надіслати як електронне звернення відповідно до Закону України “Про звернення громадян” через відповідний розділ офіційного веб-порталу Мінекономіки
(http://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=6b55a2e1-13c3-432e-8472 ef17adee3e3e&title=PoriadokZvernenniaGromadian), для подальшого його направлення до відповідного структурного підрозділу Мінекономіки в компетенції якого знаходиться Ваше питання.
|