|
22.08.2017
|
Запитання
Тема:
Зміна істотних умов договору
|
Розширений перегляд
|
|
Проконсультуйте будь ласка на предмет законності вимоги Замовника після проведення аукціону і перемоги вимагати від Учасника(на етапі заключення договору) зменшити суму договору на 20% в звязку з тим, що Замовник - платник ПДВ, а Учасник - ні. При проведенні закупівлі ціна враховувала пдв.
Аргумент замовника - бюджет на закупівлю був передбачений в межах суми, що не включала пдв.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно зі статтею 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну.
У свою чергу, відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону.
При цьому Закон встановлює вартість закупівлі товарів, робіт і послуг в цілому, тобто вартістю закупівлі є сума з урахуванням податків та обов’язкових платежів, яку фактично планує витратити замовник.
|
|
22.08.2017
|
Запитання
Тема:
Зміна істотних умов договору
|
Розширений перегляд
|
|
Як розрахувати коливання ціни на ринку? Які застосовуються методи і документи?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листі від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 "Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю", розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=5&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc та від 30/12/2016 № 3302-06/42560-06 "Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю", розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=4&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc
|
|
21.08.2017
|
Запитання
Тема:
Допорогові закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
У підвідомчому органі Фонду з 2005 року діє договір про надання послуг з централізованого опалення з автоматичною пролонгацією на кожен рік, контрагент - суб'єкт природної монополії, відмовляється розривати договір, аргументуючи відмову відсутністю умов для розірвання у договорі. Яким чином забезпечити виконання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” в частині оприлюднення звіту або використання електронної системи, якщо сума за опалювальний період з жовтня 2016 року по квітень 2017 року вже перевищує 50 тис. грн? Чи є вищезазначена ситуація порушенням положень Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки на відповідному ринку відсутня конкуренція (у тому числі з технічних причин), внаслідок чого договір може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи та необхідність у переукладанні договору?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що на аналогічне за змістом питання надано відповідь у запитах 8/2017 та 107/2017 розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно за посиланнями: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=8416814b-6887-4734-8d3c-32919f089924&lang=uk-UA та http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=976e7c83-aef9-4c10-b0c0-fda140c5f492&lang=uk-UA
Водночас питання планування закупівель, а також укладання, виконання, розірвання договору про закупівлю розглянуто в листах від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 “Щодо планування закупівель” та від 30.12.2016 № 3302-06/42560-06 “Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю”, розміщених відповідно за посиланнями:
http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=6&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc
http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=4&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc
|
|
21.08.2017
|
Запитання
Тема:
Переговорна процедура закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Два раза не відбулись відкриті торги; один раз по причині відсутності учасників; другий раз частково за лотами (два сиграли два-не сиграли).Можем ли застосувати переговорну процедуру на два лота яки не сиграли!!!!
Сума дву лотів не перевищує 200 тисяч.грн.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що на аналогічне за змістом питання надано відповідь у запиті 35/2016, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=ca3a3bef-5148-407f-bc4e-6b29ce95e0dd&lang=uk-UA
|
|
19.08.2017
|
Запитання
Тема:
Планування закупівель
|
Розширений перегляд
|
|
Замовником планується здійснення закупівлі послуг з розробки програмного забезпечення. Всі етапи розробки потребують значного часу і розраховані на 2 роки. Чи має право Замовник в основних умовах договору тендерної документації вказати термін надання послуг - 2 роки та укласти такий договір за результатами торгів?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Водночас на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=6&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc розміщено лист від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 “Щодо планування закупівель”.
При цьому зазначаємо, що відповідь на аналогічне питання зазначена у запитах 793/2017 від 03.08.2017 та 5/2016 від 05.10.2016 за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=d95bc203-6aff-48ac-bffc-af1d63fa4ca1&lang=uk-UA та http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=6fe000c0-10df-40dd-bcbf-97f75d5dfa28&lang=uk-UA
|