|
11.01.2017
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
Чи проводиться процедура закупівлі на здіснення автоперевізникам компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян міським автомобільним транспортом. Якщо так то яка саме. Чи після укладення договіру надається звіт про укладення договіру?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що на аналогічне за змістом питання надано відповідь у запиті 255/2016, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=62e25a58-adf3-4e40-a227-99f3cdb92072&lang=uk-UA
|
|
04.10.2017
|
Запитання
Тема:
Відкриті торги
|
Розширений перегляд
|
|
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Просимо надати відповідь на запитання: якщо в тендері приймає участь шість учасників, то строк розгляду тендерної пропозиції кожного учасника може бути продовжено на 20 робочих днів (тобто розгляд пропозицій в сумі буде 120 робочих днів)?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, оскільки на аналогічне питання, викладене у запиті 860/2017 відповідь надавалася, пропонуємо ознайомитись за посиланням
http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=1fedfbf9-ba6b-414f-8b2a-8cd810181731&lang=uk-UA
|
|
29.11.2017
|
Запитання
Тема:
Відкриті торги
|
Розширений перегляд
|
|
Предметом закупівлі згідно з законом України «Про публічні закупівлі» є товари, роботи та послуги, що є окремими категоріями. Замовник здійснює закупівлю будівельних робіт згідно проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу та затверджена в установленому законом порядку. Очікувану вартість закупівлі визначають на підставі затвердженої проектної документації. Враховуючи тривалий термін виконання робіт, Замовник застосовує динамічну ціну, що передбачено в умовах договору та зазначено, що загальна сума договору не може збільшуватися. Перелік та обсяги робіт, які є предметом закупівлі повністю відповідають проектно-кошторисній документації. Учасник торгів в тендерній пропозиції підтверджує виконання повного обсягу робіт та пропонує ціну менше ніж очікувана вартість закупівлі.
При оцінці тендерної пропозиції Учасника, чи має право Замовник відхилити її, якщо ціни на метеріали, що є однією з складових пропозиції перевищують ціни зазначені в проектно-кошторисній документації.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на аналогічне питання зазначена у запиті 10/2016 від 05.10.2016 за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=262edc8b-df9b-41c9-b8c1-405fcaed357c&lang=uk-UA
|
|
18.07.2017
|
Запитання
Тема:
Переговорна процедура закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Чи означає додана відповідь Мінеконом розвитку і торгівлі України, що закупівля електричної енергії повинна здійснюватись на підставі типового договору про постачання електричної енрегії, форма якого встановлена Правилами користування електричною енергією, що затверджені Постановою НКРЕ № 28 від 31.07.1996 року
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно з пунктом 5 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України (далі – ГК України) з урахуванням особливостей, визначених цим Законом (частина перша статті 39 Закону).
У свою чергу, відповідно до частини четвертої статті 179 ГК України при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України, чи у випадках, передбачених законом, іншим органом державної влади, коли сторони не можуть відступати від змісту типового договору, але мають право конкретизувати його умови.
|
|
11.09.2017
|
Запитання
Тема:
Переговорна процедура закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня! В нас виникла ситуація, коли три заклади замовника опалювались іншим суб'єктом, який на правах оренди користувався котельнями і надавав послуги. Договір оренди з КП "Теплокомуненерго" в цього постачальника закінчився і продовжений не буде. Відповідно договір про закупівлю теж закінчився (строк дії). Перед початком опалювального сезону ці три об'єкти знов будуть опалюватись теплокомуненерго, але постає питання чи на опалення цих трьох об'єктів проводити окрему переговорну процедуру чи вносити зміни в наявний договір про закупівлю (так як всі інші об'єкти замовника опалює теплокомуненерго).
Завчасно дякую за увагу та відповідь!
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
На Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням http://me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb розміщено лист від 22.11.2016 № 3302-06/37709-06 Щодо застосування переговорної процедури;
за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=6&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc лист від 14.09.2016№3302-06/29640-06 Щодо планування закупівель;
за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=4&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc розміщено лист від 30.12.2016 № 3302-06/42560-06 "Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю";
за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=5&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc розміщено лист від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 "Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю", які містять відповідь на зазначене питання.
Принагідно інформуємо, що з питання застосування, порядку проведення, оприлюднення інформації та відміни переговорної процедури закупівлі додатково можна ознайомитись на інформаційному ресурсі infobox.prozorro.org за посиланням http://infobox.prozorro.org/knowledge-base/view/651?q=
|