Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
21.05.2025 Запитання      Тема: Відкриті торги Розширений перегляд
181 / 199
ДП «Нафтогаз Біоенергія», як замовник в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планує здійснити закупівлю вітроенергетичних установок (ВЕУ) для реалізації проєктів - «Будівництво ВЕС «Березівка» потужністю 57,6 МВт» та «Будівництво ВЕС «Маріївка» потужністю 57,6 МВт» із залученням Експортно-інвестиційного фонду Данії (EIFO), яке є експортно-кредитним агентством та може надавати фінансування на комерційних та напівкомерційних умовах для здійснення експортних закупівель в Данії та інвестицій в Україну з метою відновлення критичної інфраструктури, розвитку економіки України тощо. Фінансування планується із залученням гронових та кредитних коштів, при цьому грантово-кредитні кошти надаються лише після укладання договору з Датським постачальником, після укладання якого ДП «Нафтогаз Біоенергія» зможе звернутися до EIFO за фінансуванням. А тому, враховуючи вищеозначене, зокрема обмеження щодо отримання грантово-кредитних коштів лише після укладання договору з Датським постачальником та приналежність ДП «Нафтогаз Біоенергія» до замовників в розумінні Закону, який при здійсненні закупівель повинен дотримуватися порядку проведення закупівель відповідно до Закону та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), виникає потреба у отриманні роз’яснень на наступні питання: 1. Чи застосовуються положення Закону та Особливостей у разі здійснення такої закупівлі, а саме конкурентна процедура закупівлі? 2. Чи можлива закупівля без застосування Закону та Особливостей, враховуючи умови отримання грантово-кредитних коштів? 3. У який спосіб ДП «Нафтогаз Біоенергія» може здійснити закупівлю ВЕУ на умовах викладених вище? 4. Чи вважаються такі умови правилами встановленими EIFO відповідно до яких процедура закупівлі здійснюється умовах EIFO?
Відповідь
19.05.2025 Запитання      Тема: Оприлюднення інформації про закупівлю Розширений перегляд
177 / 230
Відповідно до ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" невідємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту з розробленням проектної документації, робіт з будівництва обєктів з розробленням проектної документації є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни.У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обовязково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу, одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Якщо предметом закупівлі є ДК21:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь при закупівлі послуг з грейдерування (без підсипки), яким чином виконати дану норму законодавства та що в даному даговорі вважати матеріальним ресурсом, якщо фактично використовується лише спецтранспорт Підрядника?Чи буде паливо, що використовує Підрядник для виконання робіттакож вважатись матресурсом?
Відповідь
16.05.2025 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
404 / 484
ТОВ «Тендерне агентство Радник» (код ЄДРПОУ 37716155, місцезнаходження: Україна, 01033, м. Київ, вул. Володимирська, 71, офіс А, конт. тел. +380932076175), яке надає комплексні послуги у сфері закупівель, в особі директора Довгої Ганни Валентинівни на вимогу клієнтів — державних замовників оборонних закупівель звертається до вас з таким: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, однак з 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Водночас 23.10.2024 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України „Про публічні закупівлі“ щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)» (Закон № 3988). Згідно з пунктами 10 і 11 частини 1 статті 10 в редакції Закону зі змінами щодо прозорого будівництва замовник самостійно й безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в ЕСЗ в порядку, встановленому Уповноваженим органом і Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1. договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини 1 статті 41 Закону) — протягом трьох робочих днів з дня його укладення; 2. повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси — протягом трьох робочих днів з дня: • внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною 5 статті 41 Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини 1 статті 41 Закону); • складання договірної ціни, уточненої відповідно до затвердженої проєктної документації до договору про закупівлю, зазначеного в абзаці третьому частини 1 статті 41 Закону. До такого повідомлення додається уточнена договірна ціна (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі. Як бути замовнику, якщо він закупив / отримав окремо матеріали для поточного ремонту, які будуть надалі використовуватися в договорі підряду, враховуючи те, що стаття 41 Закону не містить виключень для матеріальних ресурсів, які були отримані / придбані саме замовником? Чи потрібно в такому випадку замовнику робити окремий додаток до договору підряду, де зазначати інформацію про ціни на матеріальні ресурси, які були окремо отримані / придбані замовником?
Відповідь
22.04.2025 Запитання      Тема: Виконання договору Розширений перегляд
521 / 596
Між Сторонами укладений Договір підряду на будівництво котельні (закупівля всього необхідного обладнання для виконання підрядних робіт на Об’єкті будівництва та виконання комплексу будівельно-монтажних робіт) у 2023 році. Замовник на початку січня 2024 року листом повідомив про призупинення Договору, у зв’язку із відсутністю фінансування. Строк дії Договору закінчився 31.12.2024. Зобов'язання між Сторонами не закриті та не виконанні в повному обсязі. Наразі, проводиться процедура передачі майна (котельні) з комунальної у державну власність. Враховуючи вищевикладене, виникає питання при передачі котельні у державну власність чи допускається заміна Сторони у зобов’язанні, з огляду на правила та процедури здійснення публічних закупівель? Яким чином вирішити дане питання по Договору підряду?
Відповідь
18.04.2025 Запитання      Тема: Оприлюднення інформації про закупівлю Розширений перегляд
457 / 589
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням змін внесених Законом № 3988-IX від 19.09.2024, Замовники мають забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформацію про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво). При цьому, в п. 11 ч. 1 ст. 10 та ч. 7 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено два випадки, коли публікується повідомлення про внесення змін ціни на матеріальні ресурси, а саме: - внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених ч.5 ст.41; - складання договірної ціни, уточненої відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю, зазначеного в абз. 3 частини першої ст. 41. Враховуючи, що під час виконання договорів про закупівлю будівельних робіт з динамічною ціною, вартість ресурсів може змінюватись декілька разів, і при цьому умови такого договору не змінюються, виникає питання: чи є обов’язковим оприлюднення інформації про зміну ціни на матеріальні ресурси, якщо такі зміни не призводять до зміни умов договору про закупівлю? При цьому, слід врахувати, що проектна документація розроблялася в рамках іншого договору, тобто договір про закупівлю будівельних робіт укладено без розроблення проектної документації.
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2