- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від ФОП Цисовська Ю.А. код 3082516681 | ||||
Тема: | Відміна торгів або визнання їх такими, що не відбулись | |||
Тема розширена: | Відміна закупівлі замовником згідно ч. ст.31 Закону | |||
Суть питання: |
Тендерним комітетом Комунальний заклад Херсонської обласної ради «Дніпрянський психоневрологічний будинок-інтернат» 28 травня 2019 року оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю – «код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби», очікувана вартість закупівлі складає 193412,00 грн. Електронний аукціон за Процедурою закупівлі відбувся 18 червня 2019 року. Згідно даних отриманих через портал публічних закупівель ПРОЗОРО за результатами аукціону перемогла пропозиція ФОП Цисовська Ю.А. (152949,00 грн). 15 липня 2019 року Замовник розмісти інформацію про відміну закупівлі згідно ч.1 ст.31.Закону, а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавстваз питань питань публічних закупівель (протокол засідання тендерного комітету від 15 липня 2019 року без номеру) Яким чином зясувати Тендерним комітетом Комунальний заклад Херсонської обласної ради «Дніпрянський психоневрологічний будинок-інтернат» 28 травня 2019 року оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю – «код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби», очікувана вартість закупівлі складає 193412,00 грн. Електронний аукціон за Процедурою закупівлі відбувся 18 червня 2019 року. Згідно даних отриманих через портал публічних закупівель ПРОЗОРО за результатами аукціону перемогла пропозиція ФОП Цисовська Ю.А. (152949,00 грн). 15 липня 2019 року Замовник розмісти інформацію про відміну закупівлі згідно ч.1 ст.31.Закону, а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавстваз питань питань публічних закупівель (протокол засідання тендерного комітету вфд 15 липня 2019 року без номеру), не вказавши в протоколі які саме порушення було виявлено. Яким чином з"ясувати які порушення виявив Замовник, що неможливо було усунути, внаслідок чого відмінено процедуру, якщо вони існували взагалі? Чи не порушив Замовник законодавство, в разі як що зазначених порушень не було? |
|||
Відповідь на запит 401/2020 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. При цьому перелік підстав для відміни торгів визначений частиною першою статті 31 Закону та є вичерпним. Відповідно до частини третьої статті 31 Закону повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель. Згідно з частиною другою статті 38 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Водночас повідомляємо, що на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланнями https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=16225, https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=31462-06, розміщено листи від 16.04.2019 № 3304-04/16225-06 “Щодо оскарження, здійснення контролю та моніторингу закупівель” та від 30.09.2016 №3302-06/31462-06 "Щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою вартісних меж, встановлених абзацами другим і третім частини першої статті 2 Закону". Крім того, щодо питання, порушеного у запиті, пропонуємо звертатись безпосередньо до замовника, у тому числі, користуючись правами, передбаченими Законом України "Про доступ до публічної інформації" та Законом України "Про звернення громадян". |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Відміна торгів | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |