- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАКО" | ||||
Тема: | Відкриті торги | |||
Тема розширена: | Порушення Замовником процедури тендерної закупівлі UA-2018-06-15-001955-a | |||
Суть питання: | Замовником 06.07.2018р був проведен аукціон . Аукціоном визначено найкращу ціну підприємства ТОВ «ДЕП-СІТІ» , та було почато розгляд тендерної пропозиції. 13.07.2018р. на електронній площадці Держзакупівель було опубліковано Протокол засідання тендерного комітету, щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Рішення тендерного комітету було прийнято з порушеннями, а саме: 1. Відсутній номер протоколу засідання тендерного комітету. 2. Аргументована причина подовження строку розгляду тендерної пропозиції було вказано – «в зв’язку з відсутністю кворуму на засіданні тендерного комітету на 13.07.2018р». В зв’язку з відсутністю кворуму, Замовник не мав право приймати рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДЕП-СІТІ» до 20 робочих днів. Рішення було прийнято з порушенням ст..11 Закону України № 922. 13.08.2018р на електронній площадці Держзакупівель було опубліковано Протокол № 18332/1/ТМЦ розгляду тендерних пропозицій про визнання переможцем ТОВ «ДЕП-СІТІ». Тим самим порушено ст..28 ч.4 Закону України №922 «Про публічні закупівлі», а саме: 1. Кінцевий строк прийняття рішення Замовником 06.08.2018р. Вимагаємо негайно скасувати рішення Тендерного комітету, та визнати торги такими, що не відбулися, згідно ст.. 31 ч. 1 Закону України № 922, в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Станом на 21.08.2018р Замовник відповіді на вимогу не надав. | |||
Відповідь на запит 747/2018 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Таким чином, замовник самостійно приймає відповідні рішення, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону. У свою чергу, виходячи зі змісту пункту 27 частини першої статті 1 Закону, фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, керуючись статтею 18 Закону. Порядок оскарження процедур закупівель визначений статтею 18 Закону. |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Оскарження процедури закупівлі Розгляд тендерних пропозицій | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |