На адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 11200 запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.
З 1 по 31 січня 2022 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:
17 листів - було кваліфіковано як звернення громадян;
13 листів від юридичних осіб;
113 запитів на публічну інформацію, з них:
За суб’єктами і кореспондентами:
3 – від громадських організацій; 74 – безпосередньо від громадян; 13 – від юридичних осіб; 23 – від засобів масової інформації.
За каналом зв’язку надходження:
59 – електронною поштою; 45 – через органи влади; 6 – через засоби масової інформації; 2 – поштою; 1 – зі скриньки.
За видом інформації:
80 – інші види інформації; 18 – правова інформація; 4 – статистична інформація; 2 – інформація про товар; 2 – інформація довідково-енциклопедичного характеру;
1 – інформація про особу; 1 – податкова інформація.
Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:
директорату розвитку реального сектору економіки – 16;
директорату розвитку ринку праці та умов оплати праці – 12;
департаменту регуляторної політики та підприємництва – 9;
департаменту з управління об’єктами державної власності – 8;
департаменту політики власності – 8;
департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торгівельного захисту – 6;
департаменту розвитку сфери інтелектуальної власності – 6;
департаменту документообігу та контролю – 6;
департаменту економічної безпеки та оборони – 6;
департаменту управління персоналом – 5;
департаменту інвестицій – 5;
директорату державної політики у сфері санітарних та фітосанітарних заходів – 4;
департаменту фінансово-господарської діяльності – 4;
департаменту технічного регулювання та інноваційної політики – 4;
юридичного департаменту – 3;
управління економіки гуманітарної сфери та реалізації політики зайнятості – 2;
відділу запобігання корупції – 1;
департаменту внутрішнього аудиту – 1;
департамент цифрового розвитку та електронних сервісів – 1;
департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту – 1;
департаменту сфери публічних закупівель – 1;
департаменту координації фінансової політики – 1;
департамент багатосторонніх та двосторонніх торговельних угод – 1;
управління взаємодії з органами державної влади та засобами масової інформації – 1;
директорату зайнятості та трудової міграції – 1.
Розглянуто 113 запитів на публічну інформацію, із них:
на 12 запити надано публічну інформацію, 81 запит вирішено позитивно, 12 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; 4 відмовлено у задоволенні запитів на публічну інформацію відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”, 4 продовжено термін розгляду запиту відповідно до частини четвертої статті 20 Закону України “Про доступ до публічної інформації”.
На 17 листів, що були кваліфіковані як звернення громадян: на 15 листів надано роз’яснення; 1 листі направлено за належністю відповідно до ст.7 Закону України "Про звернення громадян”; 1 лист вирішено позитивно.
На 13 листів від юридичних осіб надано роз’яснення.
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |