Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Питома вага державного сектору в економіці
- Об'єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проектами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проектів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проектів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проектів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проекти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Регулювання товарного біржового ринку
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз'яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
Огляд торговельної політики Об’єднаних Арабських Еміратів
14.06.2016 | 09:30 | Департамент доступу до ринків та взаємодії з СОТОгляд торговельної політики Об’єднаних Арабських Еміратів
1 та 3 червня 2016 року відбулося засідання Органу СОТ з огляду торговельної політики, під час якого було проведено третій Огляд торговельної політики Об’єднаних Арабських Еміратів. Цей захід став своєрідним іспитом для цієї країни, ураховуючи відзначення у цьому році двадцятиріччя її членства у СОТ, та дозволив спільно з іншими членами цієї міжнародної організації оцінити тенденції розвитку економічної, торговельної та інвестиційної політики ОАЕ.
Учасники засідання обговорили звіти, підготовлені Урядом ОАЕ та Секретаріатом СОТ, а також запитання, які становили торговельний інтерес для інших країн, та відповіді на них від Об’єднаних Арабських Еміратів. Це сприяло кращому розумінню змін в економіці ОАЕ за час, що минув з дати попереднього огляду у 2012 році, а також цілей та перспектив подальшого розвитку.
Так, представники всіх 39 делегацій, що виступали під час першої сесії згаданого засідання, відмітили успішну диверсифікацію економіки ОАЕ, що дозволила країні витримати не лише фінансову кризу, що розпочалася у 2008 році, а і падіння цін на нафту, починаючи з 2014 року. І хоча нафтогазовий сектор та суміжні галузі і в даний час мають важливе значення для ОАЕ, зростання її економіки забезпечується іншими сферами, насамперед, такими як будівництво, оптова та роздрібна торгівля, туризм та виробництво. Прагнення до диверсифікації втілено у стратегії розвитку ОАЕ, визначеній у документі «Бачення 2021» (Vision 2021), яка сфокусована на сприянні інноваціям та формуванні економіки, що базується на знаннях. Очікується, що реалізація цієї стратегії забезпечить подальший сталий розвиток економіки ОАЕ та зменшить її залежність від нафти та газу.
Учасники засідання також відзначили позитивні зміни у торговельній політиці ОАЕ: зв’язаність всіх тарифних ліній; низький рівень тарифного захисту (від 0% до 5%); активну участь ОАЕ у діяльності СОТ, зокрема приєднання до Угоди СОТ про спрощення процедур торгівлі та розширеної Угоди СОТ про інформаційні технології, набуття статусу спостерігача та плани ратифікації у перспективі Угоди про державні закупівлі тощо.
Водночас деякі делегації висловлювали занепокоєння стосовно процедур та вимог, що ускладнюють імпорт продукції до ОАЕ, а саме: регуляторних вимог до імпорту, процедур митного інспектування та оформлення, вимог у сфері санітарного та фітосанітарного контролю, технічного регулювання, а також легалізації документів, необхідних для імпортування. Зазначалося, що такі вимоги призводять до збільшення часу та витрат на ведення бізнесу та обмежують можливості здійснювати торгівлю.
Ураховуючи те, що Україна також зацікавлена у зменшенні торговельних бар’єрів під час імпортування продукції до ОАЕ, Мінекономрозвитку було підготовлено письмові запитання від України щодо процедури акредитації центрів для отримання права сертифікації продуктів халяль і забезпечення можливості їх експорту до Об’єднаних Арабських Еміратів.
Зазначені питання, а також занепокоєння щодо анулювання акредитації Центру дослідження та сертифікації халяль “Альраід” та невизнання виданих ним сертифікатів були озвучені у виступі представника України під час першої сесії засідання. Крім того, оскільки у наданій відповіді ОАЕ було окреслено лише алгоритм проведення акредитації установ для надання їм права видачі сертифікатів халяль, під час другої сесії згаданого засідання представник України додатково звернувся до делегації ОАЕ з проханням уточнити відповідь на запитання України щодо законодавчих підстав процедури акредитації центрів сертифікації халяль та її відміни.
Виступи представника України, оголошені під час вказаного засідання, та відповідь ОАЕ на письмові запитання від України додаються.
TRADE POLICY REVIEW OF THE UNITED ARAB EMIRATES
Statement by Ukraine
1 June 2016
Thank you, Madam Chair.
On behalf of Ukraine I would like to welcome the distinguished delegation of the United Arab Emirates led by H.E. Sultan Bin Saeed Al Mansoori, Minister of Economy, at the third Trade Policy Review.
I also extend my gratitude to the Chair, Secretariat and discussant, H.E. Amb. Lima Mena for the impressive efforts in preparing this meeting.
Our country attaches great importance to developing trade and economic cooperation with the United Arab Emirates, in particular within the WTO. Analysis of bilateral trade and economic relations between Ukraine and the UAE demonstrates the availability of significant prospects for further development of bilateral economic and investment cooperation.
In this regard Ukraine actively participates in numerous international exhibitions held in the UAE and is interested in improving access to the UAE market of agricultural and food products. In 2015 Ukraine’s export totalled USD half a billion and Ukraine’s import was about USD 150 mln. The main Ukraine’s export articles to the UAE are ferrous metals, animal and vegetable fats and oils, dairy products etc. Ukraine imports from the UAE plastics, polymer materials, coffee and tea.
Facilitating trade turnover between our countries is of great interest for Ukraine and its further development is an important task. Seeking for stable and predictable trade conditions Ukraine however expresses some concerns regarding the accreditation cancellation and non-recognition of the Halal food products certificate, issued by the Halal Certification and Research Center in Ukraine.
In this regard Ukraine has asked the UAE to clarify some provisions concerning the accreditation procedure for the Halal certifiers, legal grounds for accreditation and its cancellation, the timeframe for the accreditation procedure and validity of the accreditation. We are very thankful to the UAE delegation for the reply which we examine with all due attention.
In conclusion, I would like to express our appreciation to the delegation of the UAE for the hard work preparing this TPR.
Ukraine wishes delegation of the UAE successful Trade Policy Review and looks forward to continue further strengthening of our bilateral relations.
Thank you.
REPLY of the United Arab Emirates TO UKRAINE`S QUESTIONS
Secretariat Report
1) Could the United Arab Emirates kindly clarify the procedure for accreditation of the Halal certifiers? What are the legal grounds for accreditation and its cancellation? What is the timeframe for the accreditation procedure and validity of the accreditation? In the context of the above Ukraine expresses concerns on the accreditation cancellation and non-recognition of the Halal food products certificate, issued by the Halal Certification and Research Center in Ukraine.
Step 1 - Application form: The customers are required to use the appropriate application form (CG-01-11 for HCBs certifying the slaughter houses or CG-01-12 for certifying the product(s);), fill them completely with accurate information, attach the documents as per the check list and forward it to the below E mail ID after the application is duly signed and stamped.
Step 2 – Acceptance of application and payment of Fees: ESMA will study the application and if it is acceptable then the customer will be informed about the mode of payment of the initial registration fees. The customer shall make the payment only at this stage and send the copy of the receipt of payment to us. After ensuring that the customer has made payment as per the instructions, ESMA will forward the application to one of the approved accreditation bodies and the customer is informed about the same.
Step 3 - Accreditation: The customer shall contact the approved accreditation body, to which its application is forwarded by ESMA (see step 2), and complete all the formalities and the procedures of accreditation of the approved accreditation body. The customer shall get the accreditation from the above mentioned accreditation body within six months from the date of initial registration.
Step 4 – Completion of Registration: On successful completion of accreditation the customer shall come back to ESMA in order to obtain the registration certificate after the payment of required registration certificate fees.
TRADE POLICY REVIEW OF THE UNITED ARAB EMIRATES
Statement by Ukraine
3 June 2016
Thank you, Chair.
At the outset I would like to congratulate H.E. Sultan Bin Saeed Al Mansoori, Minister of Economy and distinguished delegation of the United Arab Emirates with successful third Trade Policy Review.
Ukraine would like to present briefly a follow-up question in relation to the reply to our questions in the document RD/TPR/631 on the accreditation procedure for the Halal food products certifiers.
We made a close examination of the reply, which provided a detailed four- phasic description of the procedure for registration of the certificate, and came to the conclusion that the answer of the United Arab Emirates did not comprehensively address the issue.
We kindly ask the delegation of the United Arab Emirates to give us additional clarifications concerning the legal grounds for accreditation of the Halal certifiers as well as the grounds for cancellation of the accreditation.
We will appreciate explicit information on that issue and are going to submit the question in writing to the Secretariat.
Thank you.