Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Питома вага державного сектору в економіці
- Об'єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проектами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проектів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проектів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проектів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проекти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Регулювання товарного біржового ринку
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз'яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
Огляд торговельної політики Гонконгу
07.12.2018 | 15:28 | Департамент доступу до ринків та взаємодії з СОТВосьмий Огляд торговельної політики Спеціального Адміністративного Району Гонконг Китайської Народної Республіки (далі – Гонконг) було проведено 26 та 28 листопада 2018 року під час засідання Органу СОТ з огляду торговельної політики у м. Женева (Швейцарська Конфедерація).
Під час зазначеного заходу члени СОТ змогли поглибити своє розуміння останніх досягнень торговельної, економічної та інвестиційної політики Гонконгу за період після проведення попереднього огляду у 2014 році. Обговорювалися два основні документи – звіти, підготовлені Гонконгом (документ WT/TPR/G/380) та Секретаріатом СОТ (документ WT/TPR/S/380), а також завчасно надані письмові запитання, які становили торговельний інтерес для інших членів СОТ.
В обговоренні взяли участь представники 37 делегацій, які відзначали, що економіка Гонконгу є однією з найбільш відкритих і ринково-орієнтованих у світі та, водночас, особливо чутливою до напруги у міжнародних торговельних відносинах, зростаючого протекціонізму та нестабільності на фінансових ринках. Незважаючи на зміни зовнішнього середовища, Гонконг досяг значного рівня економічного зростання завдяки продуманій макроекономічній політиці, яка зорієнтована на забезпечення врівноваженого платіжного балансу, сприятливим умовам для ведення бізнесу, прозорому регуляторному середовищу та сучасній інфраструктурі. Лібералізація торговельного та інвестиційного режимів дозволила Гонконгу зайняти найвищі позиції у світових рейтингах конкурентоспроможності, економічної свободи та легкості ведення бізнесу.
Відмічалися важливість сектору послуг для економіки Гонконгу, його орієнтованість на знання та інформаційне суспільство, а також досягнення Гонконгу як головного торговельного, фінансового та логістичного центру у світі. Водночас деякі учасники закликали Гонконг до подальшої лібералізації цієї сфери, зокрема сектору професійних послуг.
Члени СОТ високо оцінювали виконання Гонконгом своїх міжнародних зобов’язань та неухильну підтримку багатосторонньої торговельної системи, відзначаючи активну роль Гонконгу у реалізації спільних ініціатив після 11-ої Міністерської конференції СОТ щодо спрощення інвестування для забезпечення розвитку, сприяння участі малих і середніх підприємств у міжнародній торгівлі, внутрішнього регулювання сектору послуг, електронної комерції. Було зазначено, що Гонконг першим ратифікував Угоду СОТ про спрощення процедур торгівлі, а також є стороною багатосторонніх угод СОТ про державні закупівлі та про інформаційні технології.
Учасники засідання мали можливість дізнатися про двосторонні та регіональні торговельні угоди, укладені Гонконгом у період між оглядами (з Асоціацією держав Південно-Східної Азії, Макао (Китай), Грузією), а також завершення переговорного процесу стосовно укладання Угоди про вільну торгівлю з Австралією.
Відзначалися застосування Гонконгом безмитного режиму ввезення товарів з незначною кількістю обмежень імпорту, відсутність законодавства стосовно антидемпінгових, компенсаційних та спеціальних заходів торговельного захисту, а також достатньо прості системи технічного регулювання і застосування санітарних та фітосанітарних заходів. Водночас, враховуючи те, що майже половина тарифних зобов’язань Гонконгу залишається незв’язаною, деякі члени СОТ закликали Гонконг до підвищення рівня зв’язування тарифів для більшої передбачуваності його торговельного режиму.
Під час засідання також обговорювалися заходи, що реалізуються Гонконгом з метою подальшого удосконалення митних процедур та спрощення торгівлі. Зокрема, члени СОТ вітали повну імплементацію програми уповноважених економічних операторів, укладання декількох угод про взаємне визнання статусу уповноважених економічних операторів, а також майбутнє впровадження механізму “єдиного вікна”. У цьому зв’язку представник Гонконгу повідомив членів СОТ про заплановану реалізацію першого етапу функціонування “єдиного вікна” до кінця 2018 року.
Крім того, значну уваго було приділено питанням захисту прав інтелектуальної власності. Так, вітаючи прийняття законодавства про впровадження системи видачі патентів на оригінальні винаходи, деякі учасники зазначали і стосовно необхідності вирішення проблемних питань захисту прав інтелектуальної власності в цифровому середовищі, а також транзиту контрафактних товарів через територію Гонконгу. Висловлювалися також пропозиції щодо удосконалення законодавства про авторське право.
Надання значної кількості письмових запитань членами СОТ, а також численні виступи під час засідання підтвердили важливу роль Гонконгу у СОТ.
Мінекономрозвитку разом із зацікавленими центральними органами виконавчої влади також було підготовлено письмові запитання і від української сторони, які були окреслені у виступі представника України під час першого дня засідання.
Довідково: питання стосувалися деяких санітарних та фітосанітарних вимог, захисту прав інтелектуальної власності, субсидій у сфері рибного господарства, фінансових послуг, плати за торговельні декларації при експортуванні та імпортуванні, інвестиційного режиму тощо.
Під час другого дня засідання у виступі Глави делегації Гонконгу було систематизовано відповіді на запитання, що порушувалися членами СОТ, та поінформовано про вжиті заходи із спрощення реєстрації імпорту електричних автомобілів, підвищення штрафних санкцій за обіг контрафактної продукції, подальші кроки зі спрощення регуляторних вимог щодо ведення бізнесу, перегляд окремих санітарних та фітосанітарних заходів, контролю якості харчової продукції при імпортуванні, інституційне забезпечення функціонування “єдиного вікна” під час митного контролю, а також про інші напрямки діяльності зі спрощення умов доступу до ринку Гонконгу, інтерес до яких було відзначено у письмових запитаннях України та інших членів СОТ.
Закриваючи засідання, Глава Органу СОТ з огляду торговельної політики зазначив, що досягнення Гонконгу демонструють важливість забезпечення відкритості торговельного та інвестиційного режимів для успішної інтеграції у світову економіку, та висловив сподівання, що цей захід буде також корисним і для Гонконгу, який зможе врахувати отримані коментарі та пропозиції для подальшого удосконалення своєї торговельної політики.