Сьогодні, 22 квітня, на черговому засіданні Уряду прийнято Постанову, яка врегульовує розмір плати, порядок здійснення плати за скаргу до АМКУ та її повернення суб’єкту оскарження.
Реалізація Постанови сприятиме захисту прав та інтересів підприємців у публічних закупівлях, а також значно зменшить безпідставне затягування торгів і неефективних витрат часу членів Антимонопольного комітету.
Так, затверджено диференційований розмір плати за подання скарги в залежності від очікуваної вартості закупівлі з обмеженим мінімальним та максимальним розмірами.
-
у разі оскарження умов тендерної документації, вартість скарги дорівнюватиме 0,3 % від очікуваної вартості закупівлі, при цьому мінімальна вартість становитиме 2 тис. грн, а максимальна - 85 тис. грн.
-
у разі оскарження рішень замовника вартість скарги дорівнюватиме 0,6% від очікуваної вартості закупівлі, при цьому мінімальна вартість скарги становитиме 3 тис. грн, а максимальна - 170 тис. грн.
Також затверджено Порядок здійснення плати через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження, що передбачає:
- відкриття адміністратором електронної системи закупівель (ДП “ПРОЗОРРО”) поточного рахунку у державному банку, з якого кошти будуть перераховуватися або до державного бюджету України (у разі відхилення скарги) або суб’єкту оскарження (у разі задоволення скарги);
- здійснення плати за скаргу суб’єктом оскарження через електронну систему;
- порядок зазначення суб’єктом оскарження реквізитів його рахунку для здійснення повернення коштів;
- умови, за яких скарга вважається сплаченою;
- порядок повернення коштів, що надійшли помилково або не за призначенням.