Мінекономрозвитку працюватиме спільно з українськими виробниками української легкої промисловості та вітчизняних брендів одягу на зовнішніх ринках. Про це повідомила заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі - Торговий представник України Наталія Микольська під час круглого столу: «Український тиждень моди як фешн-платформа креативної економіки».
«На сьогодні легка промисловість нашої країни та виробництво одягу – це справжня креативна індустрія. Адже, завдяки не лише великим підприємствам, але й маленьким дизайнерським студіям, зараз кожен має змогу одягтися повноцінно в українські речі високої якості», - зазначила вона.
Тож, за словами Наталії Микольської, для Уряду одним із пріоритетних завдань є розвиток на високому рівні мережі поширення українських брендів одягу, як в нашій країні, так і за кордоном.
«У рамках діяльності Ради просування експорту - створено спеціальну робочу групу легкої промисловості. Так, на сьогодні, одними з найактуальніших питань є питання виходу на нові ринки, та питання зменшення ввізного мита на тканини, і паралельно, розвиток власного виробництва», - долала вона.
Водночас, Торговий представник України повідомила, що спільно з Урядом Канади вже наступного року планується провести бізнес-форум та паралельно виставку-ярмарок українських товарів у Канаді. Наталія Микольська нагадала, що Угода про вільну торгівлю з Канадою, яка буде підписана і ратифікована найближчим часом, передбачає повне скасування ввізного мита на українські товари легкої промисловості. За попередніми даними, планується, що участь у заході візьмуть близько 300 українських виробників.
Круглий стіл: «Український тиждень моди як фешн-платформа креативної економіки» відбувся 17 жовтня у Мистецькому арсеналі в рамках проведення Ukrainian Fashion Week. Головною метою заходу стало формулювання спільної пропозиції для розвитку фешн-індустрії у практичній площині з використанням міжнародного досвіду розвитку креативної економіки. Участь у круглому столі взяли представники громадської організації «Креативна Україна», Костянтин Кожем’яка (Платформа креативного підприємництва), Тетяна Буркацька (Arricano Real Estate) а також представники різних торгових домів і торговельно-розважальних центрів столиці.