Normal version Font size: A A A Colour scheme: A A A
      Home / Appeals
Appeals
Minimal word length - 3 characters
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Clear
30.06.2020 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
3732 / 3866
У зв’язку з внесенням змін до Закону України «Про публічні закупівлі» прошу надати роз’яснення з приводу наступного. Відповідно до статті 29 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» на підприємствах, що становлять суспільний інтерес, проводять конкурс з відбору суб’єктів аудиторської діяльності, які можуть бути призначені для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності цього підприємства. Для проведення конкурсу підприємство, що становить суспільний інтерес, має розробити і оприлюднити порядок його проведення і однозначні прозорі та недискримінаційні критерії відбору щонайменше двох суб’єктів аудиторської діяльності, які подаються на розгляд органів, що призначають суб’єктів аудиторської діяльності для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності. Яким чином замовнику, що здійснює закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», який водночас є підприємством, що становить суспільний інтерес, організувати закупівлю послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності без порушення законодавства, зокрема враховуючи вимоги нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність». Адже у випадках, якщо запланована вартість закупівлі відповідних послуг становитиме від 50 до 200 тисяч гривень або ж дорівнюватиме або перевищуватиме 200 тисяч гривень, замовник має проводити спрощену закупівлю або процедуру закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та поряд з цим, як підприємство, що становить суспільний інтерес, має провести конкурс з відбору суб’єктів аудиторської діяльності, які можуть бути призначені для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності цього підприємства відповідно до Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність».
Відповідь
30.06.2020 Запитання      Тема: Предмет закупівлі Розширений перегляд
4246 / 4208
Згідно рішення міської ради визначений перелік мікропроектів громадських ініціатив, які отримають фінансову підтримку в поточному році на умовах співфінансування, за рахунок коштів бюджету міста. Отримувачі - громадські організації. Конкретно - предмет договору - надання фінансової підтримки на умовах співфінансування для реалізації мікропроекту. Чи потрібно публікувати такі договори в системі Прозорро, вказувати в них код ДК?
Відповідь
29.06.2020 Запитання      Тема: Планування закупівель Розширений перегляд
5594 / 5640
Добрий день! Дякую за зворотній зв'язок щодо запиту № 1389/2020. Проте звертаю увагу, що відповідь на запит № 688/2020, на який є посилання, не містить відповіді на відправлений мною запит 1389/2020. Отже, прохання надати консультацію з наступного питання (дублюю запит № 1389/2020): У травні було заплановано та проведено спрощену закупівлю товарів з очікуваною вартістю 108 тис.грн. (з прив'язкою до позиції Річного плану). Закупівля не відбулась. Для повторного проведення закупівлі у червні вносимо зміни до Річного плану закупівель (у ПроЗорро додається новий рядок на таку ж суму - 108 тис.грн) Яка має бути процедура для повторного проведення цієї ж закупівлі у червні: 1) відкриті торги (оскільки 108 тис.грн заплановано у травні (торги не відбулись) + 108 тис.грн на червень), або 2) спрощена закупівля? Замовник визначений пунктами 1-3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (поріг для закупівлі товару (товарів) дорівнює або перевищує 200 тис.грн.) Дякую.
Відповідь
29.06.2020 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
4698 / 4578
Доброго дня! Просимо надати відповіді на наступні питання: 1. Замовником укладено «прямий» договір без використання електронної системи закупівель 21.01.2020 року на суму 121 000 грн. З часу укладення і до теперішнього часу поставка товару та оплати по цьому договору не здійснювались і здійснюватись не будуть (ціна вища ніж у інших постачальників, а сторона по договору не погоджується переглянути ціну). Якщо зазначений договір буде розірвано і укладатиметься новий договір з таким же предметом по цьому ж коду ДК 021:2015, але на суму до 50 000 грн. чи потрібно буде проводити спрощену закупівлю чи можна буде укласти договір без використання електронної системи закупівель? 2. Чи враховувати суму розірваного договору (по якому не було ні оплат ні поставок товару) при визначенні необхідності проведення спрощеної закупівлі?
Відповідь
27.06.2020 Запитання      Тема: Відкриті торги Розширений перегляд
5250 / 5264
Відділ освіти, молоді та спорту Грунської сільської ради Сумської обл., проведено відкриті торги на закупівлю дров паливних (UA-2020-05-26-005060-b). Учаснику ФОП Павліченко 24-06-20, 13:55:21 було надіслане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме, Учасником Павліченко у тендерній пропозиції був долучений аналогічний договір з ФОП Петренко Оксаною Анатоліївною, де Замовником виявлено невідповідність в п.11 Договору "Підписи сторін" ( підпис ФОП Петренко Оксана Анатоліївна , а печатка ФОП Петренко Сергій Олексійович). У розміщеному файлі 31 пропозиції , назва якого "Аналогічний договір Петренко " знаходиться лист-відгук від ФОП Петренко Оксани Анатоліївни, печатка ФОП Петренко Сергія Олексійовича. У вказаний термін було надано обгрунтування невідповідностей і дозавантажений договір з ПП Дзета ЛТД, який не був попередньо долучений до тендерної пропозиції. ФОП Павліченко був признаний переможцем закупівлі. Я, як учасник закупівлі, не згоден з рішенням Замовника і прошу Вашого уточнення, щодо вірного трактування статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі". Законом дозволяється виправити помилку відносно кваліфікаційного критерію, але в ч. 16 ст. 29 вказано "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ В ІНФОРМАЦІЇ та/або ДОКУМЕНТАХ, ЩО ПОДАНІ учасником У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ та/або подання яких вимагалось тендерною документацією". Тобто мова йде про документи та інформацію які/яку було подано. Також другий абзац цієї частини говорить "Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ", тобто мова не йде про те що в повідомленні можна вимагати дозавантаження ненаданих документів. А в останньому абзаці сказано "Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, ЩО ПОДАНІ УЧАСНИКОМ У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ.... ". Також абз. 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 говорить, Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: НЕ ВИПРАВИВ виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій НЕВІДПОВІДНОСТІ в інформації та/або документах, ЩО ПОДАНІ НИМ У СВОЇЙ ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей". Можу зробити висновок, що закон не дозволяє вимагати дозавантаження відсутніх документів/інформації! Дякую!
Відповідь
Ministry of Economy of Ukraine 01008, Ukraine, Kiyv city,
Grushevsky str., 12/2