Антидемпінгові мита в ЄС щодо металопродукції призупиняються чи зменшуються у разі сплати захисного мита
Наразі в ЄС діють захисні заходи щодо ряду металопродукції у формі індивідуальних та глобальних тарифних квот для усіх країн. Після вичерпання квоти до імпорту сталевої продукції застосовується захисне мито у розмірі 25%.
Відповідно до нотифікації Єврокомісії від 26.04.2019 № 2019/C 146/06З з метою уникнення комбінованого ефекту від застосування антидемпінгових чи антисубсидиційних заходів разом із захисними заходами щодо металопродукції, у випадку вичерпання тарифних квот та застосування захисного мита, Європейська Комісія вважає за необхідне:
- призупинити застосування антидемпінгових чи антисубсидиційних заходів у разі, коли антидемпінгове чи компенсаційне мито є меншим або дорівнює розміру захисного мита;
- зменшити рівень існуючих антидемпінгових чи компенсаційних мит на розмір захисного мита у разі, коли антидемпінгове чи компенсаційне мито перевищує розмір захисного мита.
Щодо української продукції в Європейському Союзі наразі застосовано два антидемпінгових заходи щодо безшовних труб та гарячекатаного прокату, які будуть лібералізуватись у разі сплати захисного мита розміром 25%.
Відповідно, у разі сплати захисного мита антидемпінгові заходи щодо української трубної продукції, де індивідуальний розмір мит для окремих виробників складає 12,3% та 13,8% застосовуватись не будуть. Усі інші виробники, до яких застосовується мито у розмірі 25,7%, повинні будуть сплачувати лише 0,7% антидемпінгового мита.
У випадку із гарячекатаним прокатом, де розмір антидемпінгового мита становить 60,5 євро за тонну, що відповідає демпінговій маржі 19,4%, антидемпінгове мито не буде застосовуватись у разі сплати захисного мита.