Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
17.06.2020 Запитання      Тема: Зміна істотних умов договору Розширений перегляд
4148 / 4045
29 березня 2017 року Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» оголосило відкриті торги з публікацією англійською мовою (UA-2017-03-29-000650-a) за предметом закупівлі Будівництво об'єкту: "Реконструкція причалу №7 інв. № 061510 Одеського морського порту" The construction of a project:"Reconstruction of berth No. 7 inv. number 061510 of Odessa sea port". За результатами відкритих торгів (UA-2017-03-29-000650-a), 24.07.2017 р. між Товариством з обмеженою відповідальністю «Ремонтно-будівельний трест ЧМП» (далі – Підрядник) та Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» в особі Одеської філії ДП «АМПУ» (надалі – Замовник) укладено Договір підряду на виконання робіт № 1390-В-ОДФ на виконання робіт з будівництва об’єкту: Реконструкція причалу №7 інв. № 061510 Одеського морського порту. При виконанні робіт за Договором, з’ясовувались обставини, які не могли бути враховані при складенні проекту, написанні технічного завдання, проведенні закупівлі, оскільки особливості будівництва в таких складних умовах виключають можливість врахування усіх чинників, які можуть виникнути під час виконання того чи іншого виду робіт. Враховуючи зазначене, було прийнято рішення щодо коригування проектної документації та 22 березня 2019 р. оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2019-03-22-000011-a) за предметом закупівлі «Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015  45000000-7 (Проектно-вишукувальні роботи «Реконструкція причалу №7 (інв. № 061510) Одеського морського порту за адресою Митна площа, 1/2 Приморського району м. Одеса. Коригування). Надалі, за результатами публічної закупівлі (UA-2019-03-22-000011-a), укладено Договір № 2588-В-ОДФ-19 від 04.06.2019 р. між Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» в особі Одеської філії Державного підприємства «АМПУ» та ТОВ «Морбудпроект» на виконання «Проектно-вишукувальні роботи «Реконструкція причалу №7 (інв. № 061510) Одеського морського порту за адресою Митна площа, 1/2 Приморського району м. Одеса. Коригування». У зв’язку з виконанням робіт «Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015  45000000-7 (Проектно-вишукувальні роботи «Реконструкція причалу №7 (інв. № 061510) Одеського морського порту за адресою Митна площа, 1/2 Приморського району м. Одеса. Коригування), прогнозовано буде змінено обсяг робіт, строк виконання робіт та вартість будівельних робіт. Враховуючи вищевикладене, просимо надати консультацію з питань публічних закупівель, щодо можливості застосування переговорної процедури закупівлі щодо виконання додаткових робіт при Будівництві об'єкту: "Реконструкція причалу №7 інв. № 061510 Одеського морського порту", після отримання позитивного висновку експертизи за проектом «Проектно-вишукувальні роботи «Реконструкція причалу №7 (інв. № 061510) Одеського морського порту за адресою Митна площа, 1/2 Приморського району м. Одеса. Коригування» зі зміненими умовами виконання будівельних робіт (обсяг робіт, строк виконання робіт, вартість будівельних робіт) та можливості укладення договору з попереднім виконавцем цих робіт. Додатково просимо роз’яснити умови правомірності застосування переговорної процедури закупівлі в вищеописаній ситуації.
Відповідь
24.09.2020 Запитання      Тема: Планування закупівель Розширений перегляд
4146 / 4188
Міське комунальне унітарне підприємство, як одержувач бюджетних коштів, в межах своєї компетенції звертається до вас з наступного питання. Для виконання покладених на підприємство завдань з забезпечення належної експлуатації мереж зовнішнього освітлення міста, підприємством проводяться публічні закупівлі, у відповідності до вимог, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема електричної енергії у великих обсягах, послуги з перетікання реактивної енергії, послуги з розподілу електричної енергії тощо. Відповідно до нової редакції закупівлі, зокрема ч.10.ст. забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом. Таким чином, застосувати ст. 631 ЦКУ, наприклад під час проведення переговорної процедури закупівлі вже не уявляється можливим та всупереч Закону. Враховуючи потреби в електричній енергії на 2021 рік, в кількісному еквіваленті то попередньо вартість закупівлі, що перевищуватиме 133 тис. євро, процедура проводитиметься з публікацією на англійській мові, так званні «міжнародні торги». З огляду на те, що процедура у часі досить тривала (понад 50 днів), а також враховуючи, фактор ризику, що торги можуть не відбутися, й тягне за собою відрахування ще 50 днів, підприємство планує розпочати публічні закупівлі вже наприкінці вересня поточного року, для потреб на 2021 рік. Таке рішення замовника потребує отримання відповіді на деякі нижченаведені питання. Слід зауважити, що 20% від попередніх договорів, як правило вистачає для оплати послуг з постачання, перетікання та розподілу електричної енергії на 2 календарних тижня. Відповідно до листа Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо планування закупівель» опублікованого 03.09.2020р. замовник, який є розпорядником бюджетних коштів, (одержувачем бюджетних коштів) може здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до тимчасового індивідуального кошторису (тимчасового індивідуального плану використання бюджетних коштів). Водночас після затвердження та доведення постійного кошторису на рік, обрання і проведення способів закупівель здійснюється без урахування обсягів закупівель, здійснених відповідно до тимчасового індивідуального кошторису (тимчасового індивідуального плану використання бюджетних коштів), керуючись відповідними вартісними межами, визначеними Законом. В іншому випадку за наявності тимчасового індивідуального кошторису (тимчасового індивідуального плану використання бюджетних коштів) замовник може здійснювати закупівлю планової потреби у товарах, роботах і послугах на рік. При цьому у проекті договору про закупівлю та договорі про закупівлю такий замовник може визначити умову взяття зобов'язань щодо сплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми в тимчасовому кошторисі, та передбачити умову щодо оплати залишку суми договору виключно за наявності коштів згідно з постійним кошторисом (планом використання бюджетних коштів). З огляду на положення даного листа Уповноваженого органу в сфері публічних закупівель, просимо, Вас як Уповноваженого органу, повідомити та надати рекомендації з наступних питань: 1. У який спосіб та на підставі якого документу замовнику розпочати наприкінці вересня поточного року закупівлю електричної енергії за відкритими торгами (розподілу та перетікання енергії за переговорною) не маючи тимчасовий чи постійний кошторис, щоб передбачити закупівлю, в Річному плані (зазначивши очікувану вартість, джерело фінансування, тощо)? З даного питання звертадися до міської ради м. Вінниці, але нажаль зазначили про необхідність звертання до Вас,як Уповноваженого органу.
Відповідь
18.06.2020 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
4144 / 4151
З 19.04.2020 р вступили в силу зміни до Закону України «Про державні закупівлі» від 25.12.2015 р № 922-VIII (далі - Закон), згідно з якими прямо передбачена можливість участі в державних закупівлях об'єднань юридичних осіб, до яких, згідно з пунктом 37 частини 1 статті 1 Закону, відносяться: - окрема юридична особа, створена шляхом об'єднання юридичних осіб - резидентів; - окрема юридична особа, створена шляхом об'єднання юридичних осіб (резидентів і нерезидентів); - об'єднання юридичних осіб - нерезидентів зі створенням або без створення окремої юридичної особи. У той же час дані норми Закону не дають однозначної відповіді на питання про можливість участі в процедурах державних закупівель в будівництві об'єднань юридичних осіб, що включають в себе одночасно резидентів і нерезидентів України. Так, пункт 2 статті 1130 Цивільного кодексу України передбачає можливість здійснення спільної діяльності декількома учасниками без створення юридичної особи на основі об'єднання вкладів учасників (просте товариство) або без об'єднання вкладів учасників за умови постановки такого договору про спільну діяльність на облік в Фіскальної службі України. Цивільне законодавство України не встановлює заборон на одночасне участь в названих видах спільної діяльності резидентів і нерезидентів України та їх участь в здійсненні підприємницької діяльності. У зв'язку з цим просимо роз'яснити, чи має право об'єднання юридичних осіб, створене на основі договору про спільну діяльність без об'єднання вкладів учасників якэ включає в себе резидентів і нерезидентів України, брати участь в процедурах державних закупівель, зокрема, що проводяться в дорожньо-будівельній сфері , з урахуванням положень пункту 37 частини 1 статті 1 Закону?
Відповідь
19.09.2019 Запитання      Тема: Виконання договору Розширений перегляд
4143 / 4073
Нами було проведено тендер на виконання робіт з реконструкції стадіону протягом 2019-2020рр. Кошти на реконструкцію передбачалися з місцевого бюджету -8 639 778 грн. та Державного фонду регіонального розвитку 20 159 482 грн. На 2019 рік передбачено: місцевий бюджет - 3 828 985 грн.,ДФРР -11 134 798 грн. Наразі за результатами тендерної процедури, з переможцем тендеру плануємо уклладати договір на виконання робіт. На 2019 рік згідно вказаного, в тендерній документації, переліку робіт потрібноо укласти договір на суму 14 963 783 грн. Однак станом на сьогодні кошти ДФРР на рахунок Замовника, ще не надійшли. Виникає питання чи можемо ми укласти договір на виконання робіт з реконструкції на суму коштів передбачену лише місцевим бюджетом у сумі 3 828 985 грн.?
Відповідь
27.05.2019 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
4143 / 4008
Підприємство здійснює чотири види діяльності, але лише один вид монотольний- теплопостачання. Чи має право підприємство здійснювати закупівлі робіт та послуг для всего підприємства за окремою сферою господарювання, чи тільки для сфери теплопостачання?
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2