- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від Комунальний заклад фахової передвищої освіти "Новобузький фаховий педагогічний коледж" Миколаївської обласної ради | ||||
Тема: | Виконання договору | |||
Тема розширена: | Постачальник без будь-яких офіційних пояснень не виконує умови договору закупівлі в частині постачання природного газу | |||
Суть питання: | 26 лютого 2021 року між Споживачем та Постачальником укладено договір про постачання природного газу за результатами проведення відкритих торгів. Ще після завершення періоду оскарження Постачальник до підписання договору про закупівлю, надіслав Споживачу додаткову угоду про внесення змін до договору як умову підписання договору. Вказана додаткова угода не є прийнятною, оскільки змінює предмет закупівлі, і після підписання договору про закупівлю, у звязку з не підписанням вказаної вище додаткової угоди, про що Постачальник повідомляє лише в телефонному режимі, фактично відмовився від виконання умов договору в частині постачання природного газу, в звязку з чим станом на 1 березня 2021 року при використанні онлайн-сервіса для українських споживачів газу, який дає можливість миттєво отримати дані з Інформаційної платформи Оператора ГТС про своїх постачальників, а також перевірити наявність власного EIC-коду в реєстрах споживачів газу, в тому числі в Реєстрі на відключення від газопостачання, встановлено, що у Споживача з 1 березня 2021 року наявність постачальника природного газу не підтверджено, і споживач внесений до реєстру на відключення, хоча за умовами договору постачання газу Споживачу повинно бути розпочато з 1 березня 2021 року. Ніяких пояснень Постачальник Споживачу не надає у звязку з відсутністю газопостачання, наполягаючи в телефонному режимі про укладання додаткової угоди виключно на його умовах.Станом на 2 березня ситуація не змінилася. За умовами договору одностороннє розірвання договору не допускається, і допускається лише за згодою сторін та за рішенням суду. Питання №1: яким чином поступити Споживачу, щоб застосувати останній абзац підпункту 3 частини 7 статті 3 Закону (укласти прямий договір у звязку з розірванням договору про закуівлю з вини учасника), і при цьому яким чином Споживач повинен довести, що розірвання договору за згодою сторін є з вини учасника (згідно з редакцією Закону).Питання №2: Чи є у Споживача (заклад освіти) у відповідності до Закону інші способи забезпечення постачання газу. | |||
Відповідь на запит 393/2021 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу розміщені листи від 11.12.2018 № 3304-04/54265-06 “Щодо розрахунку ціни на природний газ" та від 30.09.2019 № 3304-04/39989-07 "Щодо закупівлі природного газу у зв’язку зі змінами законодавства", від 24.11.2020 № 3304-04/69987-06 “Щодо укладення, виконання, змін та розірвання договору про закупівлю”, від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06 "Щодо спрощених закупівель" за посиланнями: Разом з тим зазначаємо, що ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України, та відповідно до норм Закону, Положення про Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459 (зі змінами), до компетенції Мінекономіки як Уповноваженого органу не належить визначення правомірності дій замовників в конкретних випадках. |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Виконання договору | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |