Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
Меню
Консультації
Запит від АТ "Укрпошта"
Тема: Відкриті торги
Тема розширена: Невідповідність логіки обчислення строків відповідним вимогам щодо обчислення строків в Цивільному кодексі України.
Суть питання: Доброго дня!
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлює ряд обмежуючих строків на вчинення певних дій замовником в рамках роботи в елеткронній системі.
Наприклад Закон визначає можливість звернення до Замовника через електронну систему та обов’язок замовника протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення такого звернення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі (ст 23 Закону).
Електронна система рахує робочі дні добою, тобто, якщо питання задано о 12 год 20 хв в понеділок 10.06.2019, відповісти на нього необхідно до четверга 13.06.2019 до 12год 20 хв.
Отже у випадку порушення строків відповіді визначених електронною системою та надання відповіді, електронна система може автоматично продовжити строк подання тендерних пропозицій.
При цьому відповідно до ч. 1 ст. 253 Цивільного кодексу України (Далі – ЦКУ) перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Тобто ЦКУ встановлюючи порядок перебігу строку надає замовнику 3 повні робочі дні на надання роз’яснень, та обраховує ці дні з дня наступного після оприлюднення звернення.
Натомість електронна система працює за іншими принципами, та обмежує замовника порівняно з нормами ЦКУ, при цьму Закон не має окремого порядку обчислення строків в цілях реалізації цього Закону.
У зв’язку з викладеним прошу надати інформацію щодо можливості в подальшому встановлення порядку обчислення строків в електронній системі відповідно до вимог ЦКУ.
Відповідь на запит 544/2019

Шановний користувачу, повідомляємо, що питання обчислення строків та визначення початку перебігу строку розглянуто у запитах 250/2016 від 20.12.2016, 283/2016 від 29.12.2016, 256/2017 від 15.02.2017 відповідно за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=e9abd22e-5be1-40a1-b1b6-a62e48b1eae6&lang=uk-UA, http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=011d5df6-768e-46e9-9f66-86a71737584d&lang=uk-UA та http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=8cb17944-aa86-4d65-8881-38417614be71&lang=uk-UA

У свою чергу, стосовно технічних питань, у тому числі пов’язаних з реалізацією в електронній системі закупівель вимог законодавства, користувачам необхідно звертатись до ДП "Прозорро", яке визначене адміністратором електронної системи закупівель, інформація про що міститься в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3810-03 "Щодо електронної системи закупівель", розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу, за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3302-06%2F3810-03

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2