Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від ТОВ "АЛБАТ"
Тема: Виконання договору
Тема розширена: Повернення банківської гарантії
Суть питання: ТОВ Албат підписало договір на поставку Товару в рамках тендерних закупівель державному підприємтству АТ Укргазвидобування
Тендерною документацією та підписаним договором передбачено надання Постачальником гарантії забезпечення виконання Договору.
ТОВ надано банківську гарантію на суму 704726,00 грн. "...ця гарантія забезпечує виконання Принципалом зобовязань за вказаним вище Договором,
а також сплату неустойки (пені, штрафів), передбачених Договором, нарахованим з моменту виникнення у Бенефіцара права на їх нарахування до дати Вимоги."

ТОВ "Албат" виконало договір поставки повністю, але з простроченням строків поставки.
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" звернулось до Банку як гаранта про виплату гарантії в зв'язку з невчасною поставкою.
Вказана сума сплачена банком за рахунок коштыв ТОВ "АЛБАТ"
В подальшому АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" звернулось з позовом про стягнення неустойки за несвоєчасну поставку товару.

Питання щодо правомірності утримання та не повернення банківської гаратнії після виконання договору повністю з врахуванням ст. 26 закону України "Про публічні закупівлі" та ст. 200 ГКУ, ст.ст. 546-548, 560-569 ЦКУ



Відповідь на запит 864/2019

Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Визначення поняття "замовники" наведено у статті 1 Закону. При цьому Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.

Поряд з цим виходячи зі змісту Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166, користувачами електронної системи закупівель є учасник, постачальник товарів, надавач послуг, виконавець робіт, замовник, централізована закупівельна організація, державні (зокрема казенні) та комунальні підприємства, їх дочірні підприємства, об’єднання підприємств, а також господарські товариства, державна або комунальна частка у статутному капіталі яких становить 50 і більше відсотків.

Разом з тим, укладення та виконання сторонами договору, який не є договором про закупівлю в розумінні Закону, здійснюється згідно Цивільного та Господарського кодексів України.

Водночас до компетенції Мінекономіки не належить визначення правомірності дій суб"єктів у конкретних випадках.

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2