Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Державна митна служба України
Тема: Інше
Тема розширена: Визначення Переможця закупівлі
Суть питання: Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі –Особливості).
Відповідно абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Керуючись принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, визначених статтею 5 Закону, замовником визначено переможця відповідної закупівлі.
Проте, від учасника процедури закупівлі, як переможця закупівлі до пункту 47 Особливостей документів не надійшло.
Поряд з цим, переможцем оприлюднено в електронній системі закупівель лише довідку про відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, яка не передбачалася замовником у тендерній документації. Слід зазначити, що переможець відповідної закупівлі, документи переможця, які зазначенні були окремим додатком до тендерної документації замовника, надав будучи у статусі учасника на етапі подання пропозицій, що також не вимагалося замовником.
Виходячи з викладеного просимо надати роз’яснення щодо порядку застосування абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей при визначенні замовником переможця закупівлі, тобто чи приймати до уваги документи, які було завантажено у період подачі пропозиції учасником, якщо норма нормативно-правового акту та електронна система закупівель передбачають завантаження їх після визначення учасника переможцем та встановлюють граничні строки у період завантаження документів переможця.
Відповідь на запит 559/2024
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в запиті № 266/2024, розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланням:
https://me.gov.ua/InfoRez/Details/21e910d2-8c13-4681-8555-add13ea869dd?lang=uk-UA
Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Міністерства економіки України
Теги: Відхилення тендерних пропозицій
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2