Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Відділ освіти виконавчого комітету Канівської міської ради | ||||
Тема: | Виконання договору | |||
Тема розширена: | Про визначення організаційної та юридичної відповідальності сторін у договорі закупівлі | |||
Суть питання: |
На підставі положень Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається виключно між замовником (у данному випадку - Відділом освіти) та учасником за результатами проведення процедури закупівлі. З оголяду на дану норму, участь третьої сторони у такому договорі є неможливою. Чи можливий варіант прописати у договорі наступне положення: "В порядку та на умовах, визначених Договором «Про надання послуг із ведення бухгалтерського обліку централізованою бухгалтерією відділу освіти від « » 2021р. між комунальним закладом дошкільної освіти (ясла-садок) № 6 ( далі - ЗДО) та Відділом освіти, директор ЗДО доручає Відділу освіти здійснення платежів на виконання послуг. Організація процесу надання послуг, включаючи визначення строків, обсягів і вимог до їх виконання, здійснюється Замовником на підставі письмової заявки, поданої директором ЗДО, яка є обов’язковою для виконання Виконавцем. При цьому директор ЗДО, як кінцевий отримувач послуг, несе відповідальність за організаційні аспекти, пов’язані з реалізацією закупівлі, а також за контроль їх належного виконання." Чи правомірно в договорі закупівлі прописати зобов'язання та відповідальність Директора ЗДО, якщо він не виступає стороною у договорі. |
|||
Відповідь на запит 566/2024 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листі від 24.11.2020 № 3304-04/69987-06 “Щодо укладення, виконання, змін та розірвання договору про закупівлю" та у запиті № 878/2021, розміщених на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланнями:
https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F69987-06 https://www.me.gov.ua/inforez/Details?lang=uk-UA&id=058d8e9e-9e6a-4d7f-859a-0ccbcaa77787 |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Міністерства економіки України | |||
Теги: | Договір про закупівлю | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |