Головна » Прес-центр » Новини

Календар подій

19
Жовтня
Назад Вперед
Пн Вт С Чт Пт Сб Н
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Переглянути за період:
з
по

Підписка на новини

E-mail
Вітчизняні товаровиробники повинні навчитися ефективно продавати свою продукцію
19.07.2013 | 16:33 | Прес-служба Мінекономрозвитку

Українські товаровиробники повинні більш тісно працювати зі споживачами своєї продукції, оперативно реагувати на зміну попиту, зазначив директор департаменту стратегічного планування розвитку економіки Мінекономрозвитку Євген Олейніков у програмі «Відкрита студія» на Першому каналі Українського радіо.

Він відмітив, що для українських підприємств недозволена розкіш виробляти продукцію, яка не буде користуватися попитом.

«На сьогодні економіка переважно працює за ринковим принципом, а він досить простий – це закон попиту і пропозиції. Є попит - я роблю пропозицію, якщо попит відсутній – моя пропозиція залишиться без уваги покупців», - підкреслив Євген Олейніков, - «Для того щоб бути успішним економічно потрібно одне – виробляти не те, що ти вважаєш за потрібне, а те що хтось готовий купувати».

На його думку, дуже важливим є застосування вітчизняними виробниками нових підходів у рекламі, аналізі потреб споживачів.

«Якщо ми не вміємо працювати з його величністю покупцем, то нічого не буде», - вважає експерт Міністерства.

Також Євген Олейніков наголосив, що український бізнес повинен розуміти, що для того, щоб бізнес був успішним і приносив прибуток, в нього потрібно інвестувати.

«Економіка вже не може віддавати, коли в неї не вкладають. Початкові капітальні вкладення ми отримали саме від Радянського Союзу – виробничу інфраструктуру, технології, кваліфіковану робочу силу, все це ми успадкували, а сьогодні все це вже застаріло», - зазначив він.

Експерт вважає, що саме бажання бізнесу інвестувати у перспективні, на його думку, напрямки, визначає пріоритетні галузі економіки.

«Найбільш перспективні галузі мають визначати бізнесмени, а не урядовці – бо хто буде отримувати від ефективно працюючих підприємств – їх власники. Хто краще за бізнесменів має знати, що і як треба робити, хто краще за них знає ринок, знає можливості створення та нарощування виробництва», - зазначив Євген Олейніков.

Водночас він підкреслив, що у цьому процесі держава повинна бути спостерігачем, не втручаючись в нього, а лише створюючи умови необхідні для забезпечення економічного розвитку.

«Державний апарат має нарешті визначитись, що він не може бути у парі економіка-держава тим хто веде, він може бути лише тим кого ведуть, він має розуміти, що саме потребує економіка і створювати відповідні умови для неї, але намагатися нею керувати – нічого гарного з цього не вийде», - відмітив Євген Олейніков.

 

Читати також:
Опитування

Оцініть діяльність Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства

Результати опитування

До списку голосувань

http://freegeoip.net/json