Головна » Документи » Система обліку публічної інформації

Календар подій

05
Серпня
Назад Вперед
Пн Вт С Чт Пт Сб Н
3 4 5 6 7 8 9
31 1 2 3 4 5 6
Переглянути за період:
з
по

Підписка на новини

E-mail
Наказ Мінекономіки від 09.02.2010 № 104 "Про внесення змін до Стандарту надання адміністративної послуги з реєстрації представництв іноземних суб'єктів господарської діяльності"
09.02.2010 | 16:42 | Управління торговельно-економічних представництв

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ

 

НАКАЗ

09.02.2010                                                № 104

Київ

 

Про внесення змін до Стандарту надання адміністративної послуги

з реєстрації представництв іноземних суб'єктів господарської діяльності

 

З урахуванням змін у структурі Міністерства економіки України

НАКАЗУЮ:

Унести до Стандарту надання адміністративної послуги з реєстрації представництв іноземних суб'єктів господарської діяльності, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 14.08.2009 № 888, такі зміни:

1. У пункті 1.2 розділу 1 слова "департамент державного контролю та регулювання зовнішньоекономічної діяльності" замінити словами "управління торговельно-економічних представництв".

2. Пункт 4.2 розділу 4 викласти в такій редакції:

"4.2. Послідовність дій адміністративного органу:

4.2.1. Прийом документів та перевірка їх оформлення на відповідність вимогам Інструкції.

4.2.2. Реєстрація прийнятих документів, що здійснюється відповідальною особою в спеціальному журналі обліку вхідних документів:

ставиться дата прийняття і вхідний номер, які засвідчуються особистим підписом начальника відділу роботи з іноземними представництвами і печаткою відділу, на копії заяви про реєстрацію представництва (далі - заява). Копія заяви з датою і вхідним номером надається заявникові;

заява передасться уповноваженому працівникові відділу документального забезпечення Міністерства для реєстрації, а документи - безпосередньо начальникові відділу роботи з іноземними представництвами або в разі його відсутності - визначеному виконавцю цього відділу.

Документи, що не відповідають вимогам Інструкції, прийманню не підлягають.

Журнал обліку вхідних документів повинен містити дату та час надходження звернення іноземного суб'єкта господарської діяльності, поданого для здійснення реєстрації представництва в Україні, назву заявника - іноземного суб'єкта господарської діяльності, номер та дату звернення, прізвище, ім'я, по батькові.

4.2.3. Розгляд пакета документів, поданого

одержувачем адміністративної послуги.

4.2.4. Прийняття рішення про реєстрацію представництва іноземного суб'єкта господарської діяльності або відмову в його реєстрації.

4.2.5. Видача свідоцтва або надсилання листа з обґрунтуванням причин відмови.".

3. Пункти 10.1 та 10.2 розділу 10 викласти в такій редакції:

"10.1. Документи, необхідні для надання адміністративної послуги, подаються за адресою Мінекономіки: м. Київ, Львівська площа, 8, каб. 1121-б або надсилаються поштою на адресу Мінекономіки: 01008, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2.

10.2. Видача свідоцтв здійснюється за адресою Мінекономіки: м. Київ, Львівська площа, 8, каб. 1121-б.".

4. Пункт 11.2 розділу 11 викласти в такій редакції:

"11.2. Прийом документів, необхідних для надання адміністративної послуги, та видача свідоцтв здійснюються за графіком: понеділок, середа та п'ятниця з 14.00 по 16.00.".

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Бойцун Н. Є.

 

Міністр економіки України                                                  Б. М. Данилишин

Опитування

Оцініть діяльність Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства

Результати опитування

До списку голосувань

http://freegeoip.net/json