Головна » Документи » Система обліку публічної інформації

Календар подій

05
Серпня
Назад Вперед
Пн Вт С Чт Пт Сб Н
3 4 5 6 7 8 9
31 1 2 3 4 5 6
Переглянути за період:
з
по

Підписка на новини

E-mail
Наказ Мінекономіки від 02.04.2009 № 313 "Про рішення щодо скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Мін-Фарма""
03.04.2009 | 16:52 | Департамент державних закупівель

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ

Н А К А З

03.04.2009                                                          № 313

Київ

Про рішення щодо скарги

товариства з обмеженою відповідальністю “Мін-Фарма”

Відповідно до Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 № 921 (зі змінами) (далі – Положення), наказу Міністерства економіки України від 30.01.2009 № 65 “Про затвердження Порядку розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю”

НАКАЗУЮ:

1.        Затвердити висновок щодо розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю “Мін-Фарма” стосовно організації та здійснення комунальним підприємством “Обласна база спеціального медичного постачання” Житомирської обласної ради процедури закупівлі за державні кошти устаткування медичного, хірургічного та ортопедичного (2 лоти) (згідно з оголошенням № 03919 (МЕД) в інформаційному бюлетені “Вісник державних закупівель” № 7 (343) від 16.02.2009), що додається.

2.        Задовольнити скаргу товариства з обмеженою відповідальністю Мін-Фарма” частково.

3.        Зобов’язати комунальне підприємство “Обласна база спеціального медичного постачання” Житомирської обласної ради внести зміни до пунктів 9.2 і 30 Інструкції учасникам торгів та пунктів 4.1 і 6 додатку 2 до тендерної документації на закупівлю препаратів лікарських, затвердженої рішенням тендерного комітету від 27.01.2009 (протокол № 2) (далі – тендерна документація) згідно з висновком, що додається, повідомити про внесені зміни усіх осіб, які отримали тендерну документацію, та продовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій.

4.        Департаменту державних закупівель довести цей наказ до відома товариства з обмеженою відповідальністю “Мін-Фарма”, комунального підприємства “Обласна база спеціального медичного постачання” Житомирської обласної ради та Державного казначейства України протягом п’яти робочих днів з дня його прийняття.

   

Міністр економіки України                                                          Б. М. Данилишин

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства економіки України

03.04.2009        № _313

ВИСНОВОК

щодо розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю “Мін-Фарма” стосовно організації та здійснення комунальним підприємством

“Обласна база спеціального медичного постачання”

Житомирської обласної ради процедури закупівлі за державні кошти

устаткування медичного, хірургічного та ортопедичного (2 лоти)

За результатом розгляду скарги від 10.03.2009 № 117 (далі – скарга) товариства з обмеженою відповідальністю “Мін-Фарма” (далі – Скаржник) стосовно організації та здійснення комунальним підприємством “Обласна база спеціального медичного постачання” Житомирської обласної ради (далі – Замовник) процедури закупівлі за державні кошти устаткування медичного, хірургічного та ортопедичного (2 лоти), на підставі наданих Скаржником та Замовником матеріалів та з урахуванням пояснень уповноважених осіб Замовника установлено.

У скарзі зазначено, що положення пунктів 3, 4 та 9.3 тендерної документації не відповідають вимогам пунктів 39, 40 та 58 Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 № 921 (зі змінами) (далі – Положення). Одночасно Скаржником не зазначено, які саме порушення допущено Замовником і в чому саме полягає, на його думку, неузгодженість пунктів 3, 4 та 9.3 тендерної документації з відповідними пунктами Положення.

Відповідно до підпункту “а” пункту 9.2 тендерної документації та пункту 4.1 додатку 2 до тендерної документації для документального підтвердження кваліфікації учасника Замовник вимагає від нього наявність відповідного дозволу або ліцензії для провадження певного виду діяльності. Пунктом 24 Положення, що містить перелік кваліфікаційних вимог, які замовник може передбачати в тендерній документації та на підтвердження яких може вимагати від учасника подання інформації, не передбачено такої вимоги як наявність відповідного дозволу або ліцензії для провадження певного виду діяльності. Таким чином, положення підпункту “а” пункту 9.2 тендерної документації та пункту 4.1 додатку 2 до тендерної документації не відповідають пункту 24 Положення, отже потребують виключення із тендерної документації.

Пунктом 6 додатку 2 “Кваліфікаційні вимоги (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника)” до тендерної документації встановлено кваліфікаційну вимогу щодо виконання аналогічних договорів, яка узгоджується з пунктом 24 Положення, однак Замовник не зазначив, які саме документи вимагаються для підтвердження відповідності учасника цій вимозі. Невідповідність кваліфікаційним вимогам згідно з підпунктом “е” пункту 24 тендерної документації призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника на підставі пункту 61 Положення. При цьому дотримання умов тендерної документації згідно з підпункту 1 пункту 1 “Інструкцій учасникам торгів” є обов’язковим як з боку учасників торгів, так і збоку Замовника. Отже у пункті 6 додатку 2 до тендерної документації Замовнику необхідно вказати які документи вимагаються для підтвердження відповідності учасників торгів встановленій кваліфікаційній вимозі – виконання аналогічних договорів. Ці вимоги повинні однаково застосовуватися до всіх учасників.

Згідно з пунктом 30 “Додаткові умови” в тендерній документації Замовник встановив, що переможець процедури закупівлі зобов’язується оплатити надані інформаційні послуги щодо забезпечення розміщення інформації про проведення процедур державних закупівель відповідно до пункту 15 постанови Кабінету Міністрів України від 19.11.2008 № 1017 “Про внесення змін до Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти”.

Відповідно до пункту 15 Положення оголошення про заплановану закупівлю чи про проведення попередньої кваліфікації учасників розміщуються у міжнародному виданні, визначеному уповноваженим органом, чи міжнародній мережі електронного зв'язку в разі, коли очікувана вартість предмета закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів – 200 тис. євро.

Однак даною нормою не передбачено права для замовника вимагати від учасника-переможця оплатити надані Замовнику інформаційні послуги стосовно проведення процедур державних закупівель. Отже, вимога пункту, 30 тендерної документації не відповідає нормам Положення та потребує виключення із тендерної документації.

Згідно з пунктом 3 Положення предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з підпунктами 15 і 22 пункту 2 Положення та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97 за показником п'ятого знака (класифікаційне угруповання “категорія”) із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Відповідно до пункту 3.1 “Оголошення про проведення торгів” предметом закупівлі визначено устаткування медичне, хірургічне та ортопедичне (код класифікатора 33.10.1).

Згідно з медико-технічними вимогами до тендерної документації Замовником передбачено закупівлю витратних матеріалів для гемодіалізу, низькопоточного діалізатора, кровопровіднихмагістралей, голок фістульних, а також кислотного концентрату, бікарбонатного компоненту, тощо.

Відповідно до письмових пояснень Замовника, надісланих Мінекономіки в листі від 16.03.2009 № 130, склад одного комплекту для гемодіалізу або перитонеального діалізу повинен забезпечувати проведення однієї процедури діалізу протягом певного часу, тобто до складу комплекту обов’язково мають входити витратні матеріали (відповідні медичні розчини, концентрати і т. п.). Комплектність постачання витратних матеріалів є одним з основних чинників забезпечення адекватної і безперебійної роботи відділення гемодіалізу.

Отже, Скаржник не довів неможливість віднесення указаних витратних матеріалів до категорії “устаткування медичне, хірургічне та ортопедичне”, замість категорії “препарати лікарські” (код класифікатора 24.42.1).

Відповідно до пунктів 89 і 90 Положення, пункту 13 Порядку розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю, затвердженого наказом Мінекономіки від 30.01.2009 65 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10.03.2009 за 222/16238), та з урахуванням зазначеного скаргу товариства з обмеженою відповідальністю Мін-Фарма” задоволено частково.

_____________________________

Директор департаменту

державних закупівель

       

        В. А. Новик

 

Опитування

Оцініть діяльність Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства

Результати опитування

До списку голосувань

http://freegeoip.net/json