Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
15.04.2020 Запитання      Тема: Планування закупівель Розширений перегляд
8211 / 8164
Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ (далі – нова редакція Закону) набрав чинності 20.10.2019 та буде введений в дію з 19.04.2020. В роз’яснені Мінекономіки №3304-04/24218-06 від 10.04.2020 зазначається, що планувати та відображати закупівлі в електронній системі закупівель можуть одночасно тендерний комітет та уповноважена особа, оскільки кожен з них буде відповідальним за конкретні закупівлі. При цьому консолідацію потреби у товарах, роботах та послугах замовникам необхідно здійснювати завчасно. Так, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель згідно статті 11 нової редакції Закону. При цьому згідно розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” нової редакції Закону тендерний комітет зокрема планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель, здійснює вибір процедури закупівлі. Тому, виходячи зі змісту статті 11 та розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” нової редакції Закону, оскільки відповідальною за процедури закупівель є уповноважена особа та тендерний комітет, то їх планування та оприлюднення здійснюється уповноваженою особою або тендерним комітетом. При цьому оскільки відповідальною за організацію та проведення спрощеної закупівлі є уповноважена особа, планування та оприлюднення таких закупівель буде здійснювати виключно уповноважена особа. Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» (далі – ДП «АМПУ») є замовником, що здійснює діяльність в окремих сферах господарювання відповідно до ст. 2 нової редакції Закону. В структуру підприємства входить 16 філій та апарат управління. На кожній філії готується до призначення від 2 до 10 Уповноважених осіб по спрощених закупівлях, філії володіють інформацією лише щодо власної потреби та не мають можливості з консолідації інформації по інших філіях. Якщо планування спрощених закупівель буде здійснюватися кожною Уповноваженою особою підприємства окремо, це може призвести до перевищення вартісних меж, та ,як наслідок, до невірного вибору процедури закупівлі та порушення Закону. Тендерний комітет апарату управління ДП «АМПУ», з метою дотримання вимог Закону, здійснює централізоване планування всіх закупівель підприємства, складає, затверджує та публікує річний план закупівель. Чи може тендерний комітет здійснювати централізоване планування спрощених закупівель відповідно до нової редакції Закону у подальшому?
Відповідь
15.04.2020 Запитання      Тема: Допорогові закупівлі Розширений перегляд
5876 / 5992
Добрий день. Повторно просимо надати відповідь на наступне питання: чи обов`язково, відповідно до нової редакції Закону, складати звіт про виконная договорів, що були укладені в результаті проведення спрощеної закупівлі та договорів, від 0,01 до 50 тис. грн, по яким опубліковано звіт про укладений договір?
Відповідь
14.04.2020 Запитання      Тема: Тендерна документація Розширений перегляд
5288 / 5214
Доброго дня! Чи планується публікація оновленої примірної тендерної документації з врахуванням нової редакції ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь
13.04.2020 Запитання      Тема: Тендерний комітет або уповноважена особа Розширений перегляд
6512 / 6475
В новій редакції закону прописано, що Уповноважена особа повинна мати вищу освіту, як правило юридичну або економічну освіту. Чи можна призначити уповноваженою особою на проведення спрощених процедур працівника без вищої освіти але з п'ятирічним стажем проведення тендерних процедур?
Відповідь
13.04.2020 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
4598 / 4728
Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради є Замовником в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» та має в своїй структурі відділ технічного нагляду за об’єктами будівництва. Просимо надати роз’яснення, чи вірно ми розуміємо, що у зв’язку з введенням в дію з 19.04.2020р. нової редакції ЗУ «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» (а саме обов’язкове введення спрощених закупівель) департамент капітального будівництва, маючи в своїй структурі відділ технічного нагляду за об’єктами будівництва, повинен, крім усіх інших закупівель, закупляти послуги технічного нагляду (за умови вартості послуг від 50,0 т.грн до 1,5 млн. грн.) та фактично буде позбавлений можливості приймати участь у таких закупівлях як учасник торгів з поданням пропозицій, оскільки згідно вимог цивільного законодавства, замовник і виконавець робіт не можуть бути однією особою ? Чи навпаки все ж такі Департамент капітального будівництва може здійснювати технічний нагляд власними штатними працівниками, що діють в інтересах замовника, без проведення спрощених закупівель і це не буде суперечити нормам закону ?
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2