|
10.09.2019
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
Яким чином відновити втрачений сертифікат виданий Міністерством торгівлі і економічного розвитку України, виданий 2016 року за результатами проходження навчання та складання іспитів у сфері державних закупівель(Prozorro).
Дякую.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини першої статті 8 Закону основними функціями Уповноваженого органу є, зокрема розроблення примірних навчальних програм з питань організації та здійснення закупівель.
Разом з тим, оскільки Законом передбачено право проходження навчання з питань організації та здійснення закупівель, періодичність, доцільність, а також суб’єкти господарювання, на основі яких проводиться навчання, визначаються замовником самостійно.
Отже, до компетенції Міністерства не належить здійснення навчання з питань організації та здійснення закупівель та надання відповідних сертифікатів.
Водночас на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланнями http://me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3305-04%2F17934-03, http://me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3305-04%2F22899-06, розміщено листи від 25.04.2019 № 3305-04/17934-03 “Щодо інформаційних джерел та аналітичних інструментів у сфері публічних закупівель” та від 31.05.2019 № 3305-04/22899-06 “Щодо оновлення он-лайн курсу”, який містить інформацію про онлайн курсів, після успішного проходження яких можна отримати та самостійно роздрукувати підтвердження про успішне завершення курсу.
Довідково з інформацією щодо професіоналізації сфери публічних закупівель можна ознайомитись за посиланням http://www.me.gov.ua/Documents/MoreDetails?lang=uk-UA&id=e5af475f-cd00-4880-b6e3-19e414b23e78&title=ZagalnaInformatsiia та http://www.me.gov.ua/Documents/List?lang=uk-UA&id=580a7068-099a-492e-803e-1d090574e49b&tag=ProfesiinaPidgotovkaFakhivtsiv
|
|
09.04.2021
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
Чи може один і той самий субпідрядник бути у декількох учасників однієї тендерної пропозиції з виконанням однакових робіт?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься у запитах №№ 2026/2020, 1216/2020 і 1766/2020 за посиланнями: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=61e12689-619e-4da6-948a-c30fe3eba91b
https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=9e7854f8-60b6-4301-b742-3c2070ef76b4
https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=16907495-567f-4442-b2b3-6cc380bc701a&lang=uk-UA
Водночас відповідь на питання міститься в листі від 03.06.2020 № 3304-04/34835-06 “Щодо застосування статті 17 Закону”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F34835-06, який містить інформацію про субпідрядників/співвиконавців.
|
|
04.06.2020
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
Фактичні обставини:
За результатами процедури закупівлі укладено Договір поставки товару у кількості 100шт. вартістю 2 млн.грн. Через місяць укладено додаткову угоду про зменшення кількості товару до 90шт., ще через місяць кількість зменшена до 80шт. Проте у вказаних додаткових угодах питання вартості товару не зменшувалось. Тобто, виходить, що відбулось "збільшення ціни"! Оплата товару відбувається за кошти державного бюджету. Окрім того, ціна товару на ринку менше ціни вже зміненої додатковими угодами до Договору.
Питання: куди краще звернутись зі скаргою до Держаудитслужби або до Рахункової палати.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Водночас повідомляємо, що на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланнями https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3302-06%2F34307-06%20 та https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F16225-06 розміщено листи від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 “Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю” та від 16.04.2019 № 3304-04/16225-06 “Щодо оскарження, здійснення контролю та моніторингу закупівель”, які містять відповідь на порушені питання.
|
|
13.08.2021
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
Повідомляємо Вас, що Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради (надалі – Підприємство) узагальнено здійснює свою діяльність у сфері утримання, обслуговування, благоустрою, ремонту та створення нових об’єктів зеленого господарства за двома основними напрямами, а саме: задоволення потреб територіальної громади на умовах, визначених рішеннями Харківської міської ради та її виконавчих органів, та комерційна діяльність на конкурентному ринку.
Реалізуючи напрям задоволення потреб територіальної громади на умовах, визначених рішеннями органами місцевого самоврядування, Підприємство орієнтоване на підвищення якості життя територіальної громади у визначеній для нього сфері, тобто виконує публічну функцію, адже діє згідно рішень, розпоряджень, програм тощо та визначається в установленому порядку одержувачем бюджетних коштів.
В той же час, в рамках комерційної діяльності Підприємство діє добровільно на конкурентному ринку, зокрема, через участь на рівних з іншими суб’єктами господарювання у процедурах закупівель та подальше укладення договорів на закупівлю із замовниками згідно Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, основною мотивацією такої діяльності є прибутковість, а отримані та витрачені кошти від такої діяльності не мають статусу бюджетних та не пов’язані з виконанням публічної функції.
Враховуючи наведене, керуючись п. 13 ч. 1 ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати консультацію з таких питань закупівель:
1. Чи може підприємство одночасно набувати статусу «замовника» та не мати відповідного статусу в розумінні п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» в залежності від способу, у який таке підприємство забезпечує потреби держави або територіальної громади: 1) на комерційній чи промисловій основі; 2) на умовах, установлених рішеннями уповноважених органів, які зобов’язують підприємство забезпечувати державні чи громадські потреби в певний спосіб та на певних умовах?
2. Чи належить Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради до категорії «замовників», визначених п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо здійснює діяльність на комерційній основі в умовах конкурентного ринку, зокрема за наслідком успішної участі в процедурах публічних закупівель?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Водночас повідомляємо, що вичерпна відповідь в межах компетенції Уповноваженого органу міститься в листах 21.05.2020 № 3304-04/32275-06 “Щодо визначення замовників” та від 04.06.2020 № 3304-04/34929-06 “Щодо замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання”, розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланнями:
https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F32275-06
https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F34929-0
|
|
22.03.2020
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня! Прошу надати роз"яснення стосовно порядку публікації звіту про укладений договір згідно ПКМУ №225 від 20.03.2020р. Особливо прохання роз"яснити алгоритм дії на виконання п.6, а саме організовує та проводить закупівлі не раніше ніж через 48 годин з моменту оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель за критеріями, які включають, зокрема, ціну та строк поставки товарів або виконання робіт чи послуг;
Замовник публікує інформацію про закупівлю і через 48 годин визначає переможця і підписує договір? Чи замовник проводить переговори і через 48 годин публікує договір? Прохання надати детальне роз"яснення порядку і послідовності дії Замовника.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листах від 20.03.20 № 3304-04/20005-06 “Щодо закупівель на випадки, які спрямовані на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)” та від 25.03.2020 № 3304-04/20656-06 "Щодо порядку закупівель у зв’язку із COVID-19", розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланнями:
https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F20005-06
https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F20656-06
|