Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
09.11.2021 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
3266 / 3275
1. Надати роз’яснення, чи є обов’язковим у складі тендерної документації, документ про якість – сертифікат відповідності встановленого зразка, виданий уповноваженим органом оцінки відповідності перевірянням виробів певного типу з застосуванням відповідних процедур, за умови що предмет закупівлі – товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. 2. Чи є сертифікат відповідності, виданий в порядку добровільної сертифікації, уповноваженим органом оцінки відповідності – належним документом про якість відповідного товару, за умови відсутності такого органу з оцінки в реєстрі призначених органів з оцінки відповідності продукції вимогам технічних регламентів, який формує та веде Мінекономіки України. 3. Чи є орган оцінки відповідності ТОВ «СВІТОВІ СТАНДАРТИ» - уповноваженим органом з оцінки відповідності продукції вимогам технічних регламентів
Відповідь
09.11.2021 Запитання      Тема: Планування закупівель Розширений перегляд
3527 / 3465
Добрий день. Питання стосується планування закупівель Замовникм, який утворений шляхом реорганізації двох юридичних осіб. В результаті реорганізації утворена юридична особа з новою назвою та окремим кодом ЄДРПОУ. Суть питання: чи повинен Замовник вхаховувати закупівлі, які вже провели організації, які діяли до реорганізації. Якщо одна організація по конкретному коду ДК уже провела спрощену закупівлю, а інша ще не використовувала цей же код ДК, то який вид закупівлі повинна обрати юридична особа, яка утворена в результеті реорганізації?
Відповідь
08.11.2021 Запитання      Тема: Виконання договору Розширений перегляд
4883 / 4918
Між КП "Місто", як Замовником та ТОВ "ТД Міжрегіональна трейдингова компанія", як Учасником, підписано договір на поставку газового палива. Згідно умов Договору (п.4.3), замовлення на поставку Товару здійснюється шляхом повідомлення на електронну пошту, що і було виконано нами 04.11.2021р. Відповідно до п.4.4 Договору поставка після замовлення здійснюється впродовж 2-х робочих днів. Станом на 08.11.21р. поставка не здійснена у зв"язку із збільшенням ціни, про що повідомлено усно. Крім того, усно також, повідомлено, що Довідка для підтвердження збільшення ціни коштує 4600,00грн. і заради нас вони не хочуть платити такі кошти. Пропонують розірвати Договір. Але на проведення нової процедури закупівлі потрібен час, щонайменше, 2-3 неділі і то, у разі, якщо хтось вийде на спрощену процедуру ( на таку незначну суму і на такий короткий час, адже ми фінансуємось з місцевого бюджету і можемо закуповувати тільки в межах фінансування, а це - до 50,0 тис.грн на листопад - грудень). Відповідно до діючого законодавства це означає зупинку роботи нашого підприємства, адже, для нашого підприємства, без газового палива неможливе вивезення сміття, вирізка фаутних дерев, обслуговування мереж зовнішнього освітлення (заміна ламп та світильників без вишки неможлива) та ін. Крім того, з липня місяця Учасник не реєструє податкові накладні, що уже завдало нам збитків на 10600,00 грн. Будь-ласка поясніть, в чому переваги тендерного законодавства (якщо без нього ми могли би зараз спокійно і без обмежень закуповувати газ, ще й по нижчій ціні?) І як бути нашому підприємству в ситуації, що склалася?
Відповідь
07.11.2021 Запитання      Тема: Допорогові закупівлі Розширений перегляд
4625 / 4738
Доброго дня! Просимо надати консультацію з наступного питання: у спрощеній закупівлі Замовник дискваліфікує Учасника, який надав найцбільш економічно вигідну пропозицію за результатами електронного аукціону з наступних двох підстав: 1. Листи Учасника адресовані уповноваженій особі Замовника, а Замовник визначає це помилкою та підставою для дискваліфікації і зазначає, що адресатом слід було зазначити просто юридичну особу (тобто вказати назву Замовника). Чи є це підставою для дискваліфікації у спрощеній закупівлі? 2. У листі-відгку до наданого Учасником аналогічного договору зазначено суму договору, а Замовник зазначає, що потрібно було вказати саме словосполучення "вартість виконаних робіт" (так зазначено в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі), Чи не є ці поняття тотожними та чи є це підставою для дискваліфікації Учасника у спрощеній закупівлі? Дякуємо
Відповідь
05.11.2021 Запитання      Тема: Оприлюднення інформації про закупівлю Розширений перегляд
3386 / 3444
Добрий день! Підкажіть, будь-ласка, з наступного питання. Якшо вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тис.грн., замовники оприлюднють звіт про укладений договір. Прошу уточнити, яку адресу прописувати в звіті про укладений договір п.12 "Місце поставки товарів, виконання робіт, надання послуг": адресу замовника чи адресу, де фактично буде здіснюватися надання послуг? Наприклад: заключено договір на послуги з заправки катриджів. Виконавець чітко у розділі 3 договору прописав, що місце надання послуг: м. Андрусівка, вул. Соборна, 10.
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2