|
30.01.2018
|
Запитання
Тема:
Зміна істотних умов договору
|
Розширений перегляд
|
|
Переговорна процедура закупівлі електричної енергії проводилась на очикувану суму фінансування (наша бюджетна пропозиція на 2018 рік). Але фактичні видатки на електроенергію по кошторису перевищили очікувану суму фінансування (на 4 тис. грн.). На момент отримання кошторису договір з Учасником був підписаний. Як правильно поступити тендерному комітету у ситуації, що склалася?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=7&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc та http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=6&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc розміщено листи від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 “Щодо планування закупівель” та від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 "Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю", які містять відповідь на питання.
|
|
30.01.2018
|
Запитання
Тема:
Переговорна процедура закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня! Комунальне підприємство Міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни) користуючись нагодою висловлює Вам свою повагу та звертається з наступним.
З метою розвитку напряму наземного обслуговування повітряних суден, що призводить до поповнення бюджету підприємства і як наслідок бюджету міста Києва у 2016 році проводилась процедура закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю ДК021:2015: код 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби (Автоліфт бортового харчування (кейтеринг)) № в ЦБД: UA-2016-10-19-000294-c.
За результатами проведеної процедури був укладений договір на закупівлю автоліфта бортового харчування (кейтерінг) CA-4004 виробництва Denge Makina San Ve Tic A.S. (Туреччина), що успішно експлуатується фахівцями КП МА «Київ» (Жуляни) з червня 2017 року та не має жодних нарікань стосовно якості поставленого товару, простоти і легкості його експлуатації зі сторони працівників КП МА «Київ» (Жуляни), а також технічного обслуговування та підтримки товару зі сторони постачальника.
Застарілість існуючої техніки, що не встигає обслуговувати зростаючий потік повітряних суден, що потребують наземного обслуговування, та позитивні відгуки експлуатантів вже існуючого автоліфту схиляє КП МА «Київ» (Жуляни) до придбання додаткової одиниці саме такого автоліфта бортового харчування (кейтерінг) CA-4004 виробництва Denge Makina San Ve Tic A.S. (Туреччина). З урахуванням вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель та наявність конкуренції у виготовленні та поставки автоліфтів, придбання бажаного товару, ідентичного до того, який вже має у своєму активі КП МА «Київ» (Жуляни) майже неможливо.
Враховуючи викладене, КП МА «Київ» (Жуляни) звертається до Вас за роз’ясненням.
Чи не буде вважатись порушенням норм чинного законодавства застосування переговорної процедури закупівлі для придбання автоліфту бортового харчування (кейтерінг) CA-4004 виробництва Denge Makina San Ve Tic A.S. (Туреччина), керуючись пунктом 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з виникненням потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника, з метою забезпечення уніфікації процесу та технології обслуговування, а також сумісності з наявним товаром, в зв’язку з тим, що заміна постачальника може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаного з експлуатацією та обслуговуванням такого товару, що в свою чергу може призвести до уповільнення або призупинення надання послуг з наземного обслуговування повітряних суден і як наслідок недоотримання частини прибутку КП МА «Київ» (Жуляни)?
Сподіваємось на порозуміння, та будемо вдячні за надання роз’яснень з порушеного питання, що допоможе уникнути порушень чинного законодавства в сфері публічних закупівель та успішно реалізовувати заплановані проекти.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листі від 22.11.2016 № 3302-06/37709-06 "Щодо застосування переговорної процедури", розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=5&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc
|
|
29.01.2018
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня! У запиті 3/2018 я зверталася вже з питанням "Договір постачання природного газу при передачі освітніх закладів у власність об’єднаної територіальної громади". Але з наданої відповіді не зрозуміло, як нам бути.
Договір на постачання природного газу для забезпечення всіх шкіл району у 2018 році уклав відділ освіти районної державної адміністрації за результатами відкритих торгів. Планується передача 5 освітніх закладів (шкіл) з районної комунальної власності у комунальну власність об’єднаної територіальної громади. А більша частина шкіл залишається у районній комунальній власності, відділ освіти районної державної адміністрації буде надалі сплачувати за природний газ для цих шкіл згідно укладеного договору. Що робити раді об’єднаної територіальної громади, коли відбудеться передача п’яти шкіл з районної комунальної власності у комунальну власність об’єднаної територіальної громади (проводити нову процедуру відкритих торгів і укладати договір на закупівлю природного газу для цих п’яти шкіл чи є якийсь інший вихід). Якщо проводити нову процедуру відкритих торгів, то коли її розпочати, бо передача відбудеться посеред навчального року. Чи можемо розпочати процедуру закупівлі зараз, коли ми не є власниками цих 5 шкіл. У кошторисі відділу освіти об'єднаної територіальної громади є затверджені планові асигнування на 2018 рік для оплати природного газу 5 шкіл, які будуть передані у нашу власність, бо об'єднана територіальна громада не передала ці кошти у вигляді міжбюджетного трансферту районному бюджету.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на аналогічне питання зазначена у запиті від 02.01.2018 № 3/2018 за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=b22cdbcd-5c5d-4a48-b148-18b861b93ea7&lang=uk-UA
Водночас на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=7&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc та http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=1&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc розміщено листи від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 “Щодо планування закупівель” та від 28.12.2017 № 3304-06/48844-06 "Щодо передумов здійснення закупівель".
|
|
29.01.2018
|
Запитання
Тема:
Переговорна процедура закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
закупівля газу розпочиналась як відкриті торги(двічи торги не відбулися-відсутність пропозицій).Провели переговорною процедурою.Ізначально в тендерній документації вказувалась очікувана вартістьт. Фактично кошторисних призначень було виділено менше. Чи вірно ми поступили зменшивши суму закупівлі(в межах кошторису)залишили об'єм у фізичних одиницях той, що був заявлений в тендерній документації? Після підписання договору підписали дод.угоду на зменшення фізичних одиниць у відповідності ціни.Та подали до казначейства договір з додатковою угодою
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листах від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 "Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю", розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=6&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc та від 30.12.2016 № 3302-06/42560-06 "Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю", розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=4&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc
|
|
29.01.2018
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
Як новоствореному підприємству взяти участь у спецторгах з закупівлі лісу кругляка.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Так, пунктом 20 частини першої статті 1 Закону установлено, що публічна закупівля - це придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Натомість нормами цього Закону не регулюється питання участі у торгах суб'єктів господарської діяльності, котрі займаються переробкою деревини, реалізація якої здійснюється через аукціони з продажу необробленої деревини на біржі.
Водночас, оскільки реалізація державної політики у сфері лісового та мисливського господарства здійснюється Державним агентством лісових ресурсів України (Держлісагентство) у відповідності до Положення про Державне агентство лісових ресурсів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.10.2014 № 521, пропонуємо звернутись до Держлісагентства.
|