|
21.02.2017
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
Після укладення додаткової угоди до договору 2011 року щодо закупівлі електричної енергії на суму 110049,69 грн. замовник оприлюднив Звіт про укладені договори згідно з ч.1 ст.2 та ч. 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами).
Питання:
1.У разі внесення змін до договору на закупівлю електричної енергії, чи повинен замовник оприлюднювати Повідомлення про внесення змін до договору та додаткову угоду, якою внесені зміни?
2. Якими нормами законодавства це встановлено?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Водночас зазначаємо, що відповідь на звернення міститься в листі від 25.11.2016 № 3302-06/38247-06 “Щодо застосування законодавства у сфері закупівель”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=2&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc
|
|
30.07.2020
|
Запитання
Тема:
Переговорна процедура закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня. Перші відкриті торги опубліковані до 19 квітня, другі-після 19 квітня 2020р.Обидві процедури були відмінені через недостатню кількість Учасників. В результаті була проведена переговорна процедура, щодо якої відбувся моніторинг. Згідно висновку було прийнято рішення про розірвання договору. Як діяти замовнику далі, адже Замовником не використано право на застосування переговорної процедури? Крім того одним з порушень, виявлених перевіркою було відсутність підстав для проведення переговорної процедури, оскільки змінилися вимоги до кваліфікації Учасників у відкритих торгах до і після 19 квітня 2020р?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Разом з тим відповідь щодо здійснення переговорної закупівлі у разі двічі відмінених торгів міститься у запиті 421/2020 за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=0f8c1784-7e9c-41f0-a564-12b95a8ac596&lang=uk-UA
Крім того, виходячи зі змісту частини другої статті 44 Закону за порушення вимог цього Закону службові (посадові) особи, уповноважена особа замовника та керівники замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
|
|
23.03.2017
|
Запитання
Тема:
Переговорна процедура закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Нашою установою проведено процедуру закупівлі у системі електронних державних закупівель Рrozorro» пари та гарячої води у ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» в обсязі 198,86 Гкал. (процедуру завершено 22 лютого 2017 року).
У зв’язку з технічними особливостями у роботі системи «Рrozorro», після роздрукування звіту про результати проведення процедури виявилося, що цифра обсягу теплової енергії 198,86 Гкал. заокруглена до цифри 199,00 Гкал. Як на пояснили фахівці системи електронних закупівель, система не сприймає дробні числа і заокруглює їх.
Головне управління державного казначейства України у Київській області не може провести платіж, у зв’язку з невідповідністю суми обсягу теплової енергії, визначеної у договорі – опублікованому звіту у системі електронних закупівель.
Згідно закону України «Про публічні закупівлі», ми позбавлені можливості провести повторну процедуру, у зв’язку з відсутністю законних підстав для визнання договору (за результатами тендерної процедури) недійсним.
Чи можемо укласти додаткову угоду до договору
від 09 березня 2017 року № 521609 (за результатами процедури) на збільшення обсягу закупівлі пари та гарячої води та визначити його у обсязі: 199,00 Гкал. на суму: 275,324,46 грн.і таким чином вирішити проблему?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Частиною другою статті 19 Закону передбачено, що звіт про результати проведення процедури закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу.
При цьому згідно з частиною другою статті 7 Закону центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів до здійснення оплати за договором про закупівлю перевіряє наявність договору про закупівлю, річного плану закупівель та звіту про результати проведення процедури закупівлі, які підтверджують проведення процедури закупівлі, за результатами якої укладено договір про закупівлю.
Довідково інформуємо, що на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=4&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc розміщений лист від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 "Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю" та за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb розміщено лист від 07.02.2017 № 3302-06/3810-03 “Щодо електронної системи закупівель”.
|
|
27.04.2020
|
Запитання
Тема:
Тендерний комітет або уповноважена особа
|
Розширений перегляд
|
|
Згідно Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 № 114-ІХ в управлінні створені тендернний комітет (процедури закупівлі) і уповноважена особа (спрощені закупівлі).
Питання: Чи може бути створена робоча група (на спрощені закупівлі) зі складу працівників замовника, які виконують функції членів тендерного комітету ?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Виходячи зі змісту частини першої статті 11 Закону відповідальною за організацію та проведення спрощеної закупівлі є уповноважена особа.
Відповідно до частини дванадцятої статті 11 Закону за рішенням замовника може утворюватися робоча група у складі працівників замовника для розгляду тендерних пропозицій/пропозицій. У разі утворення робочої групи уповноважена особа є її головою та організовує її роботу. До складу робочої групи застосовуються вимоги абзацу другого частини сьомої цієї статті. Робоча група бере участь у розгляді тендерних пропозицій/пропозицій, у проведенні переговорів у разі здійснення переговорної процедури, а рішення робочої групи має дорадчий характер.
Абзацом другим частини сьомої статті 11 Закону визначено, що не можуть визначатися або призначатися уповноваженими особами посадові особи та представники учасників, члени їхніх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати міської, районної у місті, районної, обласної ради.
Отже, оскільки відповідальною за організацію та проведення спрощеної закупівлі є саме уповноважена особа, а рішення робочої групи має виключно дорадчий характер, особами, що входять до складу робочої групи можуть бути будь-які працівники замовника з урахуванням обмеження, встановленого абзацом другим частини сьомої статті 11 Закону.
|
|
08.02.2019
|
Запитання
Тема:
Відкриті торги
|
Розширений перегляд
|
|
17.01.2019 МЕРТУ оприлюднено перелік відкритих державних реєстрів доступ до яких є вільним. На сьогоднішній день корупціний реєстр http://corrupt.informjust.ua не функціонує. Таким чином, чи є реєстр https://corruptinfo.nazk.gov.ua/main/reference/list -відкритим державним реєстром доступ до якого є вільним та таким, інформацію з якого замовник від учасника не вимагає?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Водночас зазначаємо, що відповідь на звернення міститься в листі від 12.02.2019 № 3304-04/6186-06 “Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F6186-06%20
|