|
03.02.2021
|
Запитання
Тема:
Оприлюднення інформації про закупівлю
|
Розширений перегляд
|
|
Комунальне підприємство по експлуатації теплового господарства «Тепловик» Старокостянтинівської міської є комунальним підприємством та має ліцензію - господарська діяльність з будівництва об’єктів клас наслідків СС2, СС3.
З підприємством як з підрядником та відповідальною організацією мають бажання укладати договори підряду сторонні організації. Для виконання робіт по договору підряду підприємству «Тепловик» необхідно закупляти матеріали та обладнання. В більшості випадків дані роботи є терміновими, так як виникають з аварійних ситуацій.
В зв’язку з вищезазначеним просимо надати роз’яснення чи необхідно проводити закупівлі, торги через систему «Прозоро» , якщо дані матеріали і обладнання закупляються виключно для виконання договору підряду.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листах 21.05.2020 № 3304-04/32275-06 “Щодо визначення замовників” та від 04.06.2020 № 3304-04/34929-06 “Щодо замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання”, розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланнями:
https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F32275-06
https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F34929-0
|
|
03.02.2021
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня!Комунальне є власністю 100% міської ради, у нас є надходження від населення та організацій за вивезення твердих побутових відходів, чи можемо ці кошти спрямовувати на закупівлю товарів чи послуг без застосування процедури закупівель через електронну систему
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листах 21.05.2020 № 3304-04/32275-06 “Щодо визначення замовників” та від 04.06.2020 № 3304-04/34929-06 “Щодо замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання”, розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланнями:
https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F32275-06
https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F34929-0
|
|
03.02.2021
|
Запитання
Тема:
Планування закупівель
|
Розширений перегляд
|
|
Тендерний комітет Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я» звертається до Вас з проханням надати роз’яснення.
Згідно з частиною першою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) договір укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених частиною п’ятою статті 41 Закону. Пунктом 8 частини 5 статті 41 Закону зазначено, що істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватись у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статі 41 Закону. Згідно частини шостої статі 41 Закону визначено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Ураховуючи викладене, чи може замовник до моменту включення закупівлі до річного плану закупівель на 2021 рік, заключити додаткову угоду з постачальником відповідно до частини шостої статті 41 Закону
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листах від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” та від 24.11.2020 № 3304-04/69987-06 “Щодо укладення, виконання, змін та розірвання договору про закупівлю”, розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланнями:
https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F54160-06
https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F69987-06
|
|
03.02.2021
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня. Прохаємо, надати роз’яснення щодо ситуації, яка склалась у відділі архітектури, житлово-комунального господарства, комунальної власності та земельних відносин Криничанської селищної ради, який є самостійним виконавчим органом Криничанської селищної ради з статусом юридичні особи публічного права.
З метою вирішення нагальних питань та не допущення соціальної напруги в територіальній громаді є необхідність визначення у найкоротші терміни уповноваженої особи відділу відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі згідно з Законом України «Про публічні закупівлі». Проте, серед працівників зазначеного відділу немає працівника з вищою юридичну або економічну освітою.
Враховуючи викладене, чи можливо визначити зазначеною уповноваженою особою спеціаліста І категорії відділу, який має вищу освіту за спеціальністю «Інформаційні мережі зв’язку», кваліфікація інженер телекомунікацій?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, Закон України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 № 114-ІХ (далі – нова редакція Закону) набрав чинності 20.10.2019 та буде введений в дію з 19.04.2020.
Довідково повідомляємо, що питання наявності іншої вищої освіти, ніж юридична або економічна у уповноваженої особи, розглянуто у запиті 209/2020 за посиланням:
https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=11a14e77-a9ce-4aa0-86d4-5663b46a18b9&lang=uk-UA
Принагідно пропонуємо ознайомитись з темою “Організація закупівельної діяльності: уповноважена особа/тендерний комітет, централізовані закупівельні організації” за посиланням https://www.me.gov.ua/Documents/MoreDetails?lang=uk-UA&id=e06d0d8f-a4ab-43a4-b89b-facd80ee66cd&title=VideoKursprofesiinoProZakupivli
|
|
03.02.2021
|
Запитання
Тема:
Предмет закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня! Будь ласка допоможіть розібратись, якщо замовнику необхідно закупити послугу з оцінки об*єктів нерухомого майна з метою бухгалтерського обліку (переоцінка) - будуть відкриті торги, оскільки сума закупівлі 424 000,00 грн.
В той же час необхідно закуповувати протягом року послуги з оцінки обєктів нерухомості за різними адресами, але з метою їх приватизації (орієнтовна вартість послуги з оцінки: 1500 -2000 грн. за обєкт), при цьому загальна річна сума послуг з оцінки з метою приватизації - приблизно буде 48 800 000,00 грн.
Код ДК буде однаковий по всіх закупівлях (як з метою переоцінки так і з метою приватизації), а загальна сума по ДК- 472 800,00 грн.
Згідно п.8 Наказу № 708 від 15.04.2020 Мінекономіки: "визначення предмета закупівлі послуг з оцінки майна під час приватизації здійснюється окремо для кожного об*єкта приватизації". Чи одначає це, що по закупівлі послуг з оцінки з метою приватизації можна укладати прямі договори (до 50 000,00грн.)? Тобто не сумувати ДК. Або ж всі закупівлі будуть відкриті торги?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, встановлені статтею 3 Закону.
Отже, у залежності від предмета закупівлі, визначеного відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок), замовник здійснює таку закупівлю в один із способів, передбачених Законом, керуючись відповідними вартісними межами, встановленими Законом.
При цьому питання визначення предмета закупівлі розглянуто в листі від 03.09.2020 № 3304-04/53972-06 “Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель”, розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F53972-06
Питання застосування вартісних меж розглянуто у запиті № 688/2020 за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=a3d0cc9d-aca6-4025-951d-16f77eacfcf4&lang=uk-UA
Поряд з цим, розділом 2 Порядку встановлені особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Так, пункт 8 розділу ІІ Порядку застосовується замовником у разі, якщо предметом закупівлі є послуги з оцінки майна під час приватизації і визначення предмета закупівлі послуг здійснюються окремо для кожного об’єкта приватизації, керуючись при цьому вартісними межами, встановленими Законом.
При цьому Закон України "Про приватизацію державного і комунального майна" регулює правові, економічні та організаційні основи приватизації державного і комунального майна та майна, що належить Автономній Республіці Крим. Класифікація об’єктів приватизації визначена статтею 5 цього Закону.
|