Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від БО БФ "Ранок Відродження" | ||||
Тема: | Відміна торгів або визнання їх такими, що не відбулись | |||
Суть питання: | Після проведення спрощеної закупівлі на одній із платформ (закупівельник - благодійна організація), виявилося, що всі пропозиції є економічно невигідними. Як правильно документально оформити підставу для відмови та скасування закупівлі. | |||
Відповідь на запит 313/2024 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в запиті № 1007/2022, № 2735/2020 що розміщений на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=0ddad31d-ffe0-46d7-b7d5-9e7561869adc&lang=uk-UA
http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=1b33b528-dcec-4c11-ba04-7f213176de53&lang=uk-UA При цьому процедура закупівлі благодійними організаціями, які не є замовниками у розумінні Закону, не є предметом регулювання Закону та Особливостей. Будь-які рішення щодо таких закупівель приймаються такими суб'єктами (незамовниками) самостійно з дотриманням законодавства. Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 (зі змінами) (далі - Правила). Ці Правила встановлюють єдині вимоги щодо створення управлінських документів і роботи зі службовими документами, а також порядок їх архівного зберігання в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності. Принагідно інформуємо, що за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/yak-i-dlya-chogo-mizhnarodnim-partneram-zdiysnyuvati-zakupivlyu-cherez-sistemu-prozorro на Prozorro Інфобокс міститься стаття на тему: "Як і для чого міжнародним партнерам та благодійним організаціям здійснювати закупівлю через систему Prozorro". Водночас звертаємо увагу, що у розділі Консультації з питань закупівель реалізована можливість пошуку інформації. У разі якщо аналогічне за змістом питання надходило до інформаційного ресурсу, відповідь на нього розміщена у цьому розділі. У зв’язку з цим пропонуємо попередньо користуватися пошуком у зазначеному розділі. |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Інше | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |