• Перейти до основного вмісту

Міністерство економіки України

Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню

Запит від АРЗ СП Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області

Тема: Оприлюднення інформації про закупівлю
Суть питання: Щодо надання роз’яснень про застосування законодавства в сфері публічних закупівель.
Аварійно-рятувальним загоном спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області через авторизований електронний майданчик «Держзакупівлі. Онлайн» в системі електронних закупівель «Прозорро» проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція їдальні під багатоквартирний житловий будинок з надбудовою другого поверху по вул. Гарнізонній, 17 в м. Хмельницькому» (номер закупівлі UA-2016-09-23-000985-a), про що оприлюднено автоматично звіт в електронній системі «Державних закупівель» від 02.11.2016 року.
Уся інформація Замовником подана на оприлюднення вчасно та згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі», але органи Державної казначейської служби не можуть зареєструвати зобов’язання, у зв’язку з тим, що переможцем торгів Замовником визначено ФОП Нагайчука Олега Миколайовича, код 2791105315, який не є платником податку на додану вартість, тому цінову пропозицію подавав для участі в торгах 3`955`850.00 грн. без ПДВ.
Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Так як, ФОП Нагайчук Олег Миколайович не є платником податку на додану вартість, договір про закупівлю укладено на суму 3`955`850.00 грн. без ПДВ.
Але, в звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2016-09-23-000985-a, дата формування звіту: 02.11.2016 року в п. 12. «Ціна пропозицій учасника після закінчення аукціону» визначена ФОП Нагайчук Олег Миколайович - 3`955`850.00 грн. з ПДВ, а також в п. 20. «Сума, визначена в договорі про закупівлю» визначено: 3`955`850.00 грн. з ПДВ.
Ми надали роз’яснення органам Державної казначейської служби про те, що технічно Замовник не мав можливості в будь якому документі, що оприлюднювався визначити суму переможця торгів без ПДВ, адже вказана інформація не вимагалась електронною системою, а заповнювалась електронною системою закупівель автоматично.
Крім того, Звіт про результати проведення процедури формується системою теж автоматично.
Однак, нам відмовляють в реєстрації зобов’язань за результатами проведеної процедури закупівлі.
Керуючись п. 13 ч. 1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надати роз’яснення з наступних питань:
«1. Які дії необхідно вчинити Замовнику торгів, щоб не допустити вище визначену ситуацію.
2. Чи можливо технічно привести у відповідність звіт про результати торгів до суми тендерної пропозиції та укладеного контракту, що стосується визначення суми з (або без) ПДВ.
3. Чи можливо органам Державної казначейської служби реєструвати відповідні фінансові зобов’язання у випадах, якщо існують технічні прогалини у функціонуванні електронної системи закупівель «Прозорро».
Відповідь на запит 85/2016

Шановний користувачу, повідомляємо, що у зв’язку з численною кількістю звернень із зазначеного питання, державним підприємством «ПРОЗОРРО» надіслано лист Державній казначейській службі України, який розміщений за посиланням: https://prozorro.gov.ua/ua/news/roz-yasnennya-shhodo-formuvannya-zvitu-pro-rezultaty-provedennya-protsedur-zakupivel-v-chastyni-vidobrazhennya-pdv/

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Чи була ця відповідь корисною для вас?
Так Ні
https://freegeoip.net/json