• Перейти до основного вмісту

Міністерство економіки України

Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню

Запит від Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв"

Тема: Оприлюднення інформації про закупівлю
Суть питання: За результатами проведених відкритих торгів (UA-2020-12-30-002684-b), в яких приймало участь 4 учасника, замовником прийнято рішення про визнання переможцем учасника № 4, в той же час учасник № 3 оскаржив це рішення в АМКУ.
За рішенням Колегії АМКУ замовник має скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника № 3 та рішення про визначення переможцем учасника № 4.
Замовник погодився виконати рішення Колегії АМКУ та відповідно до мотивувальної частини рішення Колегії АМКУ вирішено здійснити повторний перегляд тендерної пропозиції учасника № 3, так як не було надано цьому учаснику можливості усунути невідповідності протягом 24 годин.

Під час оприлюднення замовником на майданчику E-tender документів підтвердження виконання рішення, з’ясувалося, що функціоналом майданчику передбачена повторна оцінка всіх учасників, навіть тих, яких не стосувалося рішення замовника, крім того функціонал майданчику дозволяє таким учасникам дозавантажувати документи незважаючи на те, що замовником раніше прийнято рішення про їх відхилення, в тому числі і через ненадання обґрунтування аномально низької ціни.

Враховуючи викладене, просимо надати роз’яснення:

чи мають право учасники № 1 та № 2 дозавантажувати документи, оскільки функціонал дозволяє їм це зробити, незважаючи на те, що виконувати рішення Колегії АМКУ замовник буде тільки щодо учасників № 3 та № 4, а рішення щодо учасників № 1 та № 2 залишаються незмінними?

чи має право замовник розглядати документи, які дозавантажені учасниками № 1 та № 2 (як приклад, дозавантаження учасником обґрунтування аномально низької ціни)?

Відповідь на запит 493/2021

Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.

Порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій установлений статтею 26 Закону.

Виходячи зі змісту частини шостої та восьмої статті 26 Закону, тендерні пропозиції або зміни до них мають подаватися учасником виключно до закінчення кінцевого строку їх подання. Тендерні пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.

Отже, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками до закінчення строку  подання тендерних пропозицій. Дозавантаження учасником до тендерної пропозиції відсутніх документів після закінчення строку їх подання Законом не передбачено.

При цьому відповідь про застосування замовником механізму 24 годин міститься у запитах 800/2020, 1562/2020, 1332/2020 розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно за посиланнями:

https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=75635800-f094-4918-84ac-a065fabc9d36&lang=uk-UA

https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=62fc5fe2-5977-4a18-a898-14fdd08abba6&lang=uk-UA

https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=2609b34c-7091-431c-a520-d85f4665cbf1&lang=uk-UA

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Оприлюднення інформації про закупівлю
Чи була ця відповідь корисною для вас?
Так Ні
https://freegeoip.net/json