Міністерство економіки України
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Тема: | Оскарження процедур закупівель |
Тема розширена: | Оскарження рішення замовника процедури публічної закупівлі |
Суть питання: |
Я, як ФОП бажав взяти участь в публічних торгах. Ознайомившись із тендерною документацією виявив дискримінаційні, на мою думку, положення в ції документації. які не дозволяють мені стати учасником такої процедури. Я оскаржив умови тендерної документації до Постійно діючої колегії АМКУ, але скаргу залишено було без задоволення. Протягом періоду оскарження строк подання тендерних пропозицій по зазначеній процедурі вийшов, тобто я не зміг подати свою пропозиції. Замовник своїм рішенням визнав певного учасника цієї процедури переможцем, але з явними та грубими порушеннями вимог законодавства про публічні закупівлі. Отже, чи маю я право звернутися з відповідною скаргою на рішення замовника про визначення переможця до Постійно діючої колегії АМКУ не будучи фактично учасником зазначеної процедури? Врешті в Законі жодних обмежень з цього приводу немає. |
Відповідь на запит 990/2017 | |
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Оскарження процедур закупівлі здійснюється у порядку, установленому статтею 18 Закону. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. При цьому суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи (пункт 27 частини першої статті 1 Закону). У свою чергу, виходячи зі змісту статті 124 Конституції України особа може звернутись до суду. При цьому згідно зі статтею 129-1 Конституції України суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов’язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку. |
|
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України |
Теги: | Оскарження процедури закупівлі |