Міністерство економіки України
- Семінари та матеріали для бізнесу: Проєкти та закупівлі МФО в Україні
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Огляд судової практики щодо застосування положень постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Огляд закупівельної практики щодо застосування нецінових критеріїв оцінки
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від Навчально-виховний комплекс"Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №19 "Лісова казка"Олександрійської міської ради
Тема: | Тендерний комітет або уповноважена особа |
Суть питання: | Мене,секретаря Тендерного комітету призначили уповноваженою особою. В обов`язках прописали,що я потрібна вести закупілі від 0,01грн до 200 ти.грн.А від 200 тис. буде вести Тендерний комітет.Мене цікавить,як правильно вести протоколи,чи потрібно окремо нумерувати протоколи по спрощеним закупівлям,а окремо нумерувати по звичайним? |
Відповідь на запит 825/2020 | |
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до частини дев’ятої статті 11 Закону рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Поряд з цим загальні засади документування управлінської інформації в установах та особливості ведення діловодства визначаються Типовою інструкцією з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 55 (далі - Інструкція з діловодства). Водночас пунктом 8 Інструкції з діловодства передбачено, що установи організовують діловодство на підставі власної інструкції з діловодства (далі - інструкція з діловодства установи), що розробляється на підставі цієї Інструкції, Інструкції з діловодства, та з урахуванням інших актів законодавства. Так, відповідно до пункту 110 Інструкції з діловодства (розділу "Складення деяких видів документів" підрозділу "Протоколи") номер (індекс) протоколу повинен відповідати порядковому номеру засідання. Нумерація протоколів ведеться в межах календарного року окремо за кожною групою протоколів засідання відповідної комісії, колегії, дорадчого органу, робочої групи тощо. Отже, оскільки Законом передбачено зазначення саме дати протоколу, тому нумерація протоколів в установах, організаціях тощо здійснюється самостійно з дотриманням законодавства в цілому. |
|
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Міністерства економіки України |
Теги: | Уповноважена особа |