Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Семінари та матеріали для бізнесу: Проєкти та закупівлі МФО в Україні
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Огляд закупівельної практики щодо застосування нецінових критеріїв оцінки
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Ігольник Пилип Володимирович | ||||
Тема: | Інше | |||
Суть питання: |
Доброго дня!, у кінці 2018 року замовником було укладено договір на проведення робіт на 1,4 млн грн. із строком дії договору до 31.12.2019, та відповідно до статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднено звіт про укладений договір. Зазначений договір було зареєстровано у 2018 році за наявними бюджетними асигнуваннями 2018 року. У 2019 році виникає необхідність проведення додаткових робіт по зазначеному об’єкту за укладеним договором на загальну суму 500 т. грн. та замовнику надають додаткові кошти, які він об’єктивно не міг передбачити. Таким чином, у разі укладання додаткової угоди до договору загальна вартість договору складатиме 1,9 млн грн., що перевищую межу встановлену у статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», але 1,9 млн грн. складається із сум 2018 та 2019 бюджетних років, які є менші ніж порогова сума визначена статтею 2 Закону України «Про публічні закупівлі» у частині закупівлі робіт. Враховуючи вищезазначене, прошу надати відповідь на питання: 1. Чи повинен проводити замовник процедуру закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"? (прошу надати відповідь із зазначення «так» або «ні» та з обов’язковим посилання на нормативно-правові акти) 2. Чи зобов’язаний замовник укладати саме додаткову угоду до договору? (Цивільний кодекс не обмежує замовника на укладання окремого договору) 3. Як повинен замовник відобразити зазначену суму коштів (500 т. грн.) у додатку до річного плану у разі укладання додаткової угоди, оскільки за Вашою позицією у разі укладання додаткової угоди до тендерного договору у сумі до 20% відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сума 20% у річному плані не відображається. Вищезазначений випадок є подібним до укладання додаткової угоди у сумі до 20% та може бути розглянутий, як аналогія права. |
|||
Відповідь на запит 238/2019 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на аналогічне питання зазначена у запиті 183/2019 за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=f4a32a0e-5cb5-4ec0-9b8b-5b96e1adbbb5&lang=uk-UA Разом з тим, оскільки відповідно до статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану, складання річного плану (додатку до річного плану) та внесення до нього змін є передумовою здійснення закупівель, та передує їх проведенню. |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Міністерства економіки України | |||
Теги: | Зміна істотних умов | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |