- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від Квартирно-експлуатаційний відділ м. Харків | ||||
Тема: | Відкриті торги | |||
Тема розширена: | Публікація протоколу розгляду | |||
Суть питання: | Замовник проводить відкриті торги, які розпочаті до набрання чинності змін до Закону "Про публічні закупівлі" (до 19.04.2020 року). Електронна система визначила найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію. Замовник розглянув тендкрну пропозицію учасника та визнав як таку, що відповідає тендерній документації з оформленням відповідного протоколу про розгляд та намір укласти договір. Даний протокол було оформлено та підписано на 5 робочий день з дня визначення електронною системою тендерної пропозиції цього учасника як найбільш економічно вигідного. В той же день даний секретарем ТК протокол було опубліковано на сайті Уповноваженого органу. Але,із-за загруженості секретаря- не наложено ЕЦП. Він був наложений на слідуючий день. Чи є такі дії підставою для відміни торів та визнання такими, що не відбулися | |||
Відповідь на запит 913/2020 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (до введення в дію Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 № 114-ІХ) (далі – Закон) установлював правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Поряд з цим повідомляємо, що на схоже за змістом питання розглянуто у запиті 747/2017, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=cb6fcdd8-7571-4651-ba05-0a5d406e4aba&lang=uk-UA Разом з тим, статтею 31 Закону визначено перелік підстав для відміни замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. Так, відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. При цьому рішення приймаються замовником самостійно та з дотриманням законодавства. |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Міністерства економіки України | |||
Теги: | Відміна торгів Оприлюднення інформації про закупівлю | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |