Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від ТОВ "Оператор газотранспортної системи України" | ||||
Тема: | Тендерна документація | |||
Тема розширена: | Правомірність вимог щодо надання паспорту або формуляру на виріб у складі тендерної пропозицї | |||
Суть питання: |
Доброго дня. В ДСТУ ГОСТ 2.601-2006 визначені вимоги щодо експлуатаційних документів на вироби, а саме: "Паспорт – документ, содержащий сведения, удостоверяющие гарантии изготовителя, значения основных параметров и характеристик (свойств) изделия, а также сведения о сертификации и утилизации изделия." "Формуляр - документ, содержащий сведения, удостоверяющие гарантии изготовителя, значения основных параметров и характеристик (свойств) изделия, сведения, отражающие техническое состояние данного изделия, сведения о сертификации и утилизации изделия, а также сведения, которые вносят в период его эксплуатации (длительность и условия работы, техническое обслуживание, ремонт и другие данные)" Згідно з ДСТУ ГОСТ 2.601-2006 Паспорт або формуляр (або етикетка для виробів з незначною клькістю характеристик) є обов'язковим документом на виріб. Згідно з п.5 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VIII "Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми ... чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації." Питання: наскільки правомірно з боку Замовника для підтвердження характеристик технічно-складного предмету закупівлі вимагати у учасника торгів надавати у складі тендерної пропозиції паспорт або формуляр на виріб. Чи не може бути ця вимога приводом для подальшого оскарження процедури закупівлі??? |
|||
Відповідь на запит 2521/2020 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що на схожі за змістом питання надано відповіді у запитах 352/2020 та 430/2020 розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно за посиланнями https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=8d3b64f4-c984-48c6-bc33-05bc80103ea8&lang=uk-UA та https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=1c449519-f11f-45c4-b2f6-0cec6aaea705&lang=uk-UA При цьому до компетенції Мінекономіки не належить визначення правомірності дій суб'єктів сфери закупівель у конкретних випадках. |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Тендерна документація | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |