- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від Сумський обласний центр зайнятості | ||||
Тема: | Інше | |||
Тема розширена: | Надання послуг з ремонту | |||
Суть питання: |
Доброго дня! Поясніть, будь-ласка, алгоритм дій відповідно до чинного законодавства про публічні закупівлі у наступній ситуації. В організації є службовий автотранспортний засіб. Він зламався. Його треба відремонтувати. Що там зламалася і скільки це буде коштувати (1000 грн чи 100 000 грн. умовно кажучи), організація (замовник) навіть приблизно не знає. Аналогічна ситуація виникає і з поломкою, наприклад, комп'ютерної техніки. Як діяти в такому випадку? Яку процедуру закупівлі застосовувати, коли Замовник навіть приблизно не знає вартість. Предмет закупівлі як ремонт авто, ні про що не говорить. Які вимоги може вказати Замовник, коли він геть не розуміє в автомобілі або комп'ютері. Застосувати конкурентний діалог, але Замовник крім того, що авто не їде, а комп'ютер не працює, нічого не може пояснити. Підскажіть, будь-ласка, як правильно діяти не порушуючи норми чинного законодавства про публічні закупівлі. Заздалегідь вдячні за допомогу! |
|||
Відповідь на запит 767/2020 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до частини четвертої статті 4 Закону для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. Разом з тим, у відповіді на запит 349/2020 за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=761d8676-6ba8-45fe-b434-d5cd7af01264&lang=uk-UA міститься інформація щодо затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. При цьому зігдно з частиною одинадцятою статті 11 Закону для підготовки тендерної документації та/або оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі за рішенням замовника уповноважена особа може залучати інших працівників замовника. Відповідно до частини дванадцятої статті 11 Закону за рішенням замовника може утворюватися робоча група у складі працівників замовника для розгляду тендерних пропозицій/пропозицій. У разі утворення робочої групи уповноважена особа є її головою та організовує її роботу. До складу робочої групи застосовуються вимоги абзацу другого частини сьомої цієї статті. Робоча група бере участь у розгляді тендерних пропозицій/пропозицій, у проведенні переговорів у разі здійснення переговорної процедури, а рішення робочої групи має дорадчий характер. |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Планування закупівель | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |