- Семінари та матеріали для бізнесу: Проєкти та закупівлі МФО в Україні
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Огляд закупівельної практики щодо застосування нецінових критеріїв оцінки
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від Корейба Валерій Леонілович | ||||
Тема: | Переговорна процедура закупівлі | |||
Тема розширена: | особливості закупівель послуг у природних монополістів, вартість яких встановлюється державним незалежним Регулятором | |||
Суть питання: |
Доброго здоров’я! В Законі про публічні закупівлі не повністю вірно враховані особливості закупівель послуг у природних монополістів, вартість яких встановлюється державним незалежним Регулятором. Зокрема ,наприклад послуги з розподілу природного газу надаються природними монополістами. Відповідно до вимог Закону про публічні закупівлі закупівля послуг з розподілу природного газу може відбуватися тільки за переговорною процедурою закупівлі. З незрозумілих причин послуги з розподілу природного газу не ввійшли до переліку послуг на які Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії ( хоча по аналогії з розподілом електроенергії не залежно від наявності чи відсутності кваліфікації Замовник не може змінити постачальника послуг і не може відмовитися від послуг). Також Закон про публічні закупівлі вимагає проведення переговорів із складанням звіту про ціну пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі., що на мою думку, по відношенню до природних монополістів, вартість послуг яких встановлюється державним незалежним Регулятором ( в даному випадку НКРЕКП) є безглуздям. Прошу врахувати зауваження при внесенні поправок до Закону про публічні закупівлі. |
|||
Відповідь на запит 251/2020 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ (далі – нова редакція Закону) набрав чинності з 20 жовтня 2019 року. Ураховуючи прикінцеві та перехідні положення розділу X, нова редакція Закону, за винятком розділу VI щодо процедури торгів з обмеженою участю, вводиться в дію з 19 квітня 2020 року. Водночас повідомляємо, що порушені у запиті питання будуть опрацьовані під час роботи Міністерства над удосконаленням законодавства у сфері публічних закупівель. Додатково інформуємо, що у Верховній Раді України зареєстровано законопроект № 2652 від 20.12.2019 "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України (щодо вдосконалення процедури оскарження в процесі здійснення публічних закупівель)" . |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Міністерства економіки України | |||
Теги: | Переговорна процедура закупівлі | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |