- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від Виконавчий комітет Бориспільської міської ради | ||||
Тема: | Відкриті торги | |||
Тема розширена: | Поставка товару відповідно до договору | |||
Суть питання: | 24.04.2018 підписано договір, відповідно до проведеної процедури відкритих торгів. Істотними умовами договору визначено термін поставки, місце поставки товару. Внаслідок сильної зливи відбулося протікання даху, затоплення приміщення за адресою вказаної в договорі. На сьогодні приміщення ще не готове для встановлення обладнання. Дане приміщення потребує тривалого часу для відновлення. Учасник наполягає на поставці товару та сплату за нього. Як в даній ситуації діяти тендерному комітету щоб не допустити порушень чинного законодавства? Дякую | |||
Відповідь на запит 733/2018 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на аналогічне питання зазначена у запиті від 04.11.2016 № 74/2016 за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=42113e50-c4eb-49ef-a6c6-5967772130fa&lang=uk-UA Водночас на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=7&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc, http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=6&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc, розміщено листи від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 “Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю”, від 30.12.2016 № 3302-06/42560-06 “Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю”. |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Зміна істотних умов Виконання договору | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |