- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від Департамент економічного розвитку Кам`янської міської ради Дніпропетровської області | ||||
Тема: | Допорогові закупівлі | |||
Тема розширена: | Про невідповідність деяких технічних вимог майданчиків нормативно-правовій базі у сфері публічних закупівель | |||
Суть питання: |
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України 01008, м.Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2 Про невідповідність деяких технічних вимог майданчиків нормативно-правовій базі у сфері публічних закупівель Департамент економічного розвитку Кам`янської міської ради Дніпропетровської області (далі - департамент) звертається з наступного питання. Під час здійснення закупівель, вартість яких є менше за вартість, встановлену в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", замовники керуються наказом ДП "Зовнішторгвидав" від 13.04.2016 №35 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель". Під час укладання договорів, за результатами проведених допорогових закупівель, замовники керуються нормами Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. Під час здійснення в електронній системі закупівель ProZorro допорогової закупівлі та розміщення інформації на авторизованому електронному майданчику Zakupki.prom.ua, департаментом було виявлено невідповідність деяких технічних вимог зазначеного авторизованого електронного майданчика чинному законодавству у сфері публічних закупівель. Побудова електронної закупівлі у системі складається з окремих блоків, один із яких, а саме модуль "Контракт", містить опцію "працювати з договором". ЇЇ застосування дозволяє завантажувати до системи додаткові угоди до укладених договорів, протоколи розбіжностей тощо. При оприлюдненні додаткової угоди до договору, укладеного у результаті здійснення допорогової закупівлі, із застосуванням модулю "Контракт", департамент зіткнувся з необхідністю зазначити причину внесення змін у відповідності до 36 ст. Закону "Про публічні закупівлі" у зв'язку із відсутністю будь-якої альтернативної причини, серед запропонованих системою. Відомо, що статтею 36 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено виключний перелік випадків, у яких дозволено вносити зміни в істотні умови договорів, укладених лише у результаті проведених процедур закупівель (тендерів). Вимоги зазначеної статті не застосовуються у разі проведення допорогових закупівель. Ураховуючи зазначене вище, просимо надати відповідне доручення ДП "Прозорро" щодо приведення технічних вимог майданчиків у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Заздалегідь вдячні за порозуміння та співпрацю. Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради О.А. ЧЕРНИШОВ Єрмоленко Галина Валеріївна Гончаренко Людмила Іванівна (0569) 50-57-42 |
|||
Відповідь на запит 467/2017 | ||||
Шановний користувачу, Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Водночас повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листах від від 30.09.2016 № 3302-06/31462-06 "Щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою вартісних меж, встановлених абзацами другим і третім частини першої статті 2 Закону", розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=5&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc та від 25.11.2016 № 3302-06/38247-06 "Щодо застосування законодавства у сфері закупівель", розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=3&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Міністерства економіки України | |||
Теги: | Допорогові закупівлі | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |