Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від виконком Саксаганської районної у місті ради | ||||
Тема: | Виконання договору | |||
Тема розширена: | Зміна головного розпорядника коштів | |||
Суть питання: |
Тендерний комітет виконкому Саксаганської районної у місті ради (м. Кривий Ріг) проведено процедуру закупівлі на «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з утримання в належному стані об’єктів благоустрою)» за ДК 021:2015 – 90610000 - 6 на шість місяців з дати укладання угоди. За результатом проведеного електронного аукціону між Виконком районної у місті ради та переможцем укладена угода на надання послуг. Кошти на які проводилася закупівля закладені в районну Програму реалізації заходів на розвиток благоустрою та виконання якої контролює на теперішній час відділ житлово-комунального господарства виконкому районної у місті ради. З 01.05.2018 у виконкомі районної у місті ради змінюється структура і відділ житлово-комунального господарства ліквідується та на зміну йому утворюється, Управління житлово-комунального господарства, з окремими рахунками, тобто, Управління – є новий головний розпорядник коштів, який буде в подальшому здійснювати самостійно закупівлі для виконання Програми реалізації заходів з благоустрою. Які необхідно здійснити зміни тендерному комітету виконкому районної у місті ради для дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: - розірвати договір між виконком районної у місті ради та надавачем послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з утримання в належному стані об’єктів благоустрою у двосторонньому порядку? - внести зміни в діючий договір з урахуванням зміни фактичного фінансування та розірвати його? - внести зміни в істотні умови договору згідно ст. 36 та продовжувати відносини до повного виконання але вже з новим головним розпорядником коштів ? |
|||
Відповідь на запит 169/2018 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що на аналогічні за змістом питання надано відповіді у запитах 220/2016 та 545/2017, розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=f5fde126-6551-44c1-ab49-39df7300a94e&lang=uk-UA та http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=2cc8a1d3-abf7-4970-a6a1-851995cfed79&lang=uk-UA |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Міністерства економіки України | |||
Теги: | Виконання договору | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |