Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Линник Людмила Володимирівна | ||||
Тема: | Предмет закупівлі | |||
Тема розширена: | Локалізація і зміни до Особливостей № 1178 | |||
Суть питання: |
Постановою КМУ від 11.11.2022 р. № 1261 внесено зміни до п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості № 1178). Так, новий абз. 2 п. 3 Особливостей № 1178 визначає: п. 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII не застосовуються замовниками у разі здійснення закупівлі товару, включеного до Переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість та які звільняються від сплати ввізного мита, затвердженого постановою КМУ від 20.03.2020 р. № 224 (далі – Перелік № 224). До самого Переліку № 224 теж нещодавно внесено зміни постановою від 08.09.2022 р. № 1260 (набрала чинності 11.11.2022р.). До нього додано, зокрема, генератори, акумулятори, трансформатори, розподільні щити, тощо. Таким чином вимоги щодо локалізації не застосовуються тільки до «ковідних» закупівель із зазначеного Переліку № 224 ? Чи до всіх закупівель, головне щоб твар був в цьому переліку і не обовязково для цілей боротьби з коронпвірусом? Тобто генератор можна купити і в лікарню і в школу без застосування локалізації? |
|||
Відповідь на запит 1177/2022 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на аналогічне питання міститься в запиті № 1166/2022, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=5ef94014-e656-4328-ab7e-1182cbd95224&lang=uk-UA
|
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Міністерства економіки України | |||
Теги: | Особливості закупівель Локалізація | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |