Дата проведення |
Найменування члена СОТ |
Дата визначається |
Економічне співтовариство країн Центральної Африки (Economic Community of Central African States) - Республіка Камерун, Центральноафриканська Республіка, Республіка Чад, Республіка Конго, Габонська Республіка |
6, 8 січня |
|
27, 29 січня |
Республіка Нікарагуа |
15, 17 лютого |
Республіка Союз М’янма |
3, 5 березня |
|
17, 19 березня |
Монгольська Народна Республіка |
6, 8 квітня |
|
14, 16 квітня |
Королівство Тонга |
27, 29 квітня |
|
18, 20 травня |
|
15, 17 вересня |
Аргентинська Республіка |
22, 24 вересня |
Республіка Сінгапур |
13, 15 жовтня |
Республіка Корея |
20, 22 жовтня |
|
27, 29 жовтня |
|
9, 11 листопада |
Республіка Маврикій |
17, 19 листопада |
Султанат Оман |
24, 26 листопада |
Королівство Бахрейн |
6, 8 грудня | Республіка Таджикистан |
Довідково: проведення оглядів торговельної політики членів СОТ – це один із найважливіших видів діяльності цієї міжнародної організації. Метою оглядів є забезпечення прозорості та передбачуваності торговельних режимів членів СОТ, сприяння більш повному дотриманню правил та принципів СОТ всіма членами.
Регулярність проведення оглядів торговельної політики залежить від частки члена СОТ у загальному обсязі світової торгівлі:
- чотири найбільші світові трейдери (ЄС, США, Японія і Китай) мають проходити таку процедуру, як правило, раз на три роки;
- наступні 16 членів СОТ (такі країни як Австралія, Бразилія, Канада, Швейцарія, Індія, Туреччина, Сінгапур, Корея, Малайзія, Таїланд, ОАЕ тощо) - кожні п’ять років;
- решта членів СОТ, у тому числі й Україна, - кожні сім років, з можливістю подовження тривалості періоду між оглядами для найменш розвинених країн.
Більш детальну інформацію про огляди торговельної політики членів СОТ можна знайти за посиланнями на офіційних веб-сайтах СОТ та Мінекономіки.
[1] В Експортній стратегії України (“дорожній карті” стратегічного розвитку торгівлі) на 2017 - 2021 роки, схваленій розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1017-р, Індію, Саудівську Аравію та Китай віднесено до ринків у фокусі, на яких українські виробники мають значний потенціал для експорту продукції.